16 Ağustos 2016 Salı

Şipşak, Hızlı Yazılar: Biraz da Ben

Selam Sevgili Okur,
Kişisel bir şeyler karalamayalı kaç yazı olmuş yahu. Biraz kendimden bahsedeyim dedim. Günler nasıl geçiyor, neler düşünüyorum, neler yaşıyorum? Bilmem merak ettin mi ama yazayım, belki birileri boş zamanını doldurmak için okur değil mi, mesela sen? Heheh

Spor ve diyete başladım 2 hafta önce. Okullar açılmadan birkaç kilo verip, midemi terbiye etmem gerek. 1,8 kilogram vermişim, spor falan da yapınca iyi gidiyor. Bu arada sanırım kollarım azıcık kaslandı(önceden de spor yapıyordum) :D Tabii kardeşime göre onun da şekerparesi baklava oldu ama neyse :D

Üniversite başvurumu yapmıştım demiştim. Nefesimi tuttum ve sonuçların açıklanmasını bekliyorum. Zor oluyor tabii, 1 haftadır nefes tutmak falan, hem de daha 2 hafta varken. Ohhooo. Neysem bu süreçte sadece dizi-film izlememek gibi bir niyetim var. Malum gidişat bu bahsettiğim yönde gibi de :D Dur bakayım, ben yine hedef koyayım kendime, yoksa olmayacak böyle.

Mavi Gözlü Lecter vardı ya hani. Bitti sanırım yaa. Geçen buna tercih dönemi hakkında mesaj falan attım, o da bana şeker bir jest yaptı ama tatlım yaa jest olduğunu çok çaktırdın. Seni düşündüm diye kibarlık yapman gerekmezdi. Zaten benimle doğru düzgün konuşmuyorsun ki. İki laf edip mesajı bitiriyorsun zaten. Hem bak, Falcı Bacı da diyor geçmiştekini unutup yeni birine şans tanımamı.
Lanet olsun, sevseydin n'olurdu ki sanki?!

Okurcum var ya sanırım hayatın belirsizliğine alışmaya başlıyorum. Hatta bazen bu halini sever bile oldum. Geleceği bilsek daha kötü olurdu sanki. Mesela bir şeyleri beklerken düşünebilmek için vaktimiz oluyor. Mantıklı ve sakin düşünebilmek için biraz zamana ihtiyaç duyuyor insan.


Sevgiler
Polyanna'nın Kankası Kız

12 yorum:

  1. Zaten ne zaman plan yapsam ben de bakıyorum başka şey olmuş.Belkide sadece günü yaşamak en iyisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim durumumsa tamamen plansızlıktan kaynaklı. Plan yapınca vaktimi daha kaliteli değerlendirebildiğimi düşünüyorum :)

      Sil
  2. Dirhemle veriyorsun kiloyu desene.. Bu azimle başarırsın sen. Son paragrafı al bir yere kopyala güzel bir yazı konusu olur bence. Böyle kalmasın isterim. Öperim pek çok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hızlı veremediğim doğru maalesef ama olsun yaa, atlı mı kovalıyor sanki :D İnşaallah başarırım :))
      Kelimeleri toparlayabilsem yazacağım o konuda ama tamam, daha çok çabalayacağım :))
      Ben de bir sürü öptüm :))

      Sil
  3. O kadar nefesini tutma istersen haha :)
    İnşallah içine sinen çok güzel bir bölüm okursun canım,
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam bir anlığına bıraktım bak :D
      İnşaallah :) Güzel dileğin için teşekkürler >.< <3

      Sil
  4. ' Mantıklı ve sakin düşünebilmek için biraz zamana ihtiyaç duyuyor insan.'' Ne güzel dedin yav. Ay spora bende başladım ama arada kaynadı 1 haftadır :D birde üstüne boğazı tutamayınca bi faydası pek olmuyor :D Lecter a bişey diyemiyciiim . Fala inanma falsız kalma bacıya kulak ver istersen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen beğendiysen :)))
      Şuan meşgulsün ama, başlarsın yine hem spora hem de diyete :)
      Lecter...
      Yaa Falcı Bacı'ya geyik olsun diye baktırıyordum fala ama son birkaç seferdir duymaya çok ihtiyaç duyduğum şeyleri söylüyor hehe. Kanka misali :D

      Sil
  5. Bu kadar stres yapma yahu, akışına bırak. Zaten sınav olmuş bitmiş. Sonucu bekle sabırla. Ve bu tür güzel, kişisel yazılar yaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi yahu :D Problem içimdeki susup durmayan teyzede :D
      Peki efennim :))

      Sil
  6. Planlı plansız her türlü kaytarabilirim irademe düğüm atmam gerekiyor bir şeyleri yapabilmek için ama arada çok da güzel yapıyorum hani de sürekliliği sağlayamamış olmak kötü işte :D

    Ay o bekleyiş kasma açıklancak nasıl olsa desen de olacak. O heyecan o nefes tutuş o günler yaklaşınca içlerde bir hareketlenme son gün içi içine sığamama insanın güzel halleri güzel sonuçlar da yazarsın inşaallah :))
    Ah Lecter lar Lecter larımız diyor gönlünde bitirdiysen gözün görmedikçe de pek güzelce unutur farklı limanlara yelken açarsın. Gönlün isteyecek evvela. İçim soğudu vallahi bu belli belirsiz işlerden dümdük olmayandan sakınma yoluna gidiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya plan yapıyorum dediysem hiç kaytarmam da demiyorum :D Esnek yapmaya çalışıyorum planlarımı bu sebeple :))

      İnşaallah inşaallah :))

      Gönlümde tamamen bitmedi ama biter herhalde. Görmek gibi bir ihtimalim de olmayınca, tez zamanda unuturum diye düşünüyorum.
      Benim de içim sıkıldı yahu, bu ne be :D

      Sil