2 Ağustos 2016 Salı

Şipşak, Hızlı Yazılar: Hayat Bana Pembe Gözlükler Getirdi

Nihayet yazının başına oturabildim. Oh. :D
Selam Sevgili Okurcum,
(Resim alıntıdır: tık tık)
Seni pek de pozitif olmayan bir yazıyla baş başa bırakmıştım en son. O yazının ardından güzel şeyler oldu. Sınavı geçtim. Hem de hedefimden daha yüksek bir puanla. Şuan yapacağım ise yatay geçiş yapacakken kumar oynamak. Üniversitelerin başvuru ve kayıt zamanları çakışıyor ve ben, bana çok şeyler katacağına emin olduğum ama kabul edilip edilmeyeceğimden emin olmadığım bir üniversite ile bana neler katacağından şüpheli olduğum ama kabul edilme olasılığımın yüksek olduğu bir üniversite arasında tercih yapmak zorundayım. Sırf birinin yatay geçiş sonuçlarının açıklanma tarihi ile diğerinin yatay geçiş başvurularının başladığı tarihinin çakışmasından kaynaklı bu sorun. Yoksa yatay geçiş yaparken pek çok üniversiteye aynı anda başvurabiliyorum. Mesele tamamen "keşke dememek" ile alakalı. Bana bir çok şey katacağını bildiğim bir üniversiteyi sırf garanti sayılabilecek bir üniversite için yabana atamam. İlerde keşke demek istemiyorum. Biraz cesur olup geleceğim için tehlikeli de olsa bu kararı vereceğim.
Bunun dışında sınav için sonuçta şehir dışındaydım, gezdim fırsat buldukça.
Bak yaa, yazıya otururken kafamda bir sürü şey vardı yazacak ama hepsini unuttum iyi mi... Yazılacakları not almayı bir huy edinemedim yahu -.-"
Neysem efendim, birkaç mim var yazacağım. Bunların üstüne de Benim Kulağımda Müzik ve Boya Bitirme Etkinliği serilerimi ilerletme niyetindeyim. Önümde bir miktar zaman var, bu süre de tüm bu saydıklarımla beraber spor ve diyet yapıp, bol bol kitap okumak, ayrıyeten de dizi-film izlemek istiyorum. Ruhum aç kalmasın yahu :D

Ruh demişken, müzik ruhun gıdasıdır. Buyrun efendim bu yazılık müzik dozunuzu da buraya bırakıyorum. Mutfaktan aldığınız bir bardak su eşliğinde yarı tok karna tüketiniz.
Stüdyo kaydı sevenler için stüdyo kaydını da bırakıyorum. Doz aşımı yapmamanız için uyarayım sizi. Sonra bağışıklık kazanır ve sonraki dinlemeleriniz de etkisini göremeyebilirsiniz.
Sevgiler
Kız

2 yorum:

  1. senin şu koyduğun müziklere bayılıyorum. hep diyorum belki, lakin hakikatten çok hoşuma gidiyorlar. sınavını geçtiğine inan ki çok sevindim. aklına koyduğunu, üstüne düştüğün vakit yapabilecek birisi olarak görmüşümdür senin. bu yönden emeklerinin boşa çıkmamasına sevindim (ve şahsen, hakikatten üzerinde uğraş sarf edilen hiçbir şeyin boşa gitmeyeceğini düşünüyorum) tercih meselesinde, gönlünden geçeni yap derim. pişmanlık çekmezsin, senin de söylediğin gibi. umarım tercihlerinde de sınavında aldığın neticeyle karşılaşır, tekrardan yüzün güler. :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim Riv :)) Dinlediğim pek çok tarzda müzik olduğu için genelde tamamıyla uyuştuğum insan pek az :D
      Ben de öyle umuyorum, olur inşaallah yaa :D Tatlı dileklerin için teşekkür ederim >.< ♡

      Sil