7 Ağustos 2016 Pazar

Şipşak, Hızlı Yazılar: Header, Blogsözlük Radyo

Selam Sevgili Okur,
Nasılsın? :)
Ben iyiyim. Blogsözlük'ün uzun zamandır katılma fırsatı yakalayamadığım radyo yayınına nihayet katıldım. Gayet keyifliydi ve farklı bir deneyim olmuş oldu benim için :)
Bunun dışında teee ne zamandan beri aklımda olan header denememi yaptım. Baya amatör işi oldu kabul ediyorum ama paintle yaptım yahu :D Photoshop çok hojdır ama bende yoh ve tüm bu sebeple bedava olan paint üzerinde yeteneklerimi geliştiriyorum hehe :D
Header için temel aldığım resim aşağıda:
Header yapımında tavsiyen varsa çok işime yarar: program ya da teknik, aklına ne gelirse :)


Sevgiler
Kız

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Değil mi :) Ben de çok beğendiğim için kesinlikle bunu kullanmalıyım diye düşündüm :))

      Sil
  2. Radyo yayınlarını ilk defa işittim. Bir ara kayıt olduğum dizilerin fan sitlerinde de olurdu, oldukça renkli oluyor radyo geceleri. Bu arada bloguna geçen uğradığım andan beri söyleyeceğim, fakat hep arada kaynayıp duruyordu. *bunu nasıl başardığımı kendim dahi bilemiyorum* Blogunun temasının yeşilden, beyaza geçiş yaptığını görünce oldukça beğenmiştim. Şimdiyse değişen header'da temayı taçlandırmış. Çok hoşuma gitti. Tam seni yansıtmış; Karga ve Kızı. Ellerine sağlık Totoro'm. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaklaşık 2,5 haftadır ara ara yayın yapıyorlar, Blogsözlük üyesiysen arada yokla sitesini mesaj atıyorlar yayın olduğunda :)
      Beğenmene çok sevindim Riv :) Photoshop edinebilirsem senin bloğunda yapılışını paylaştığın gifli headerdan yapacağım kendime, azmettim valla :D

      Sil
  3. "Bir durumu değiştirmeye muktedir olmadığımızda, kendimizi değiştirerek meydan okuyabiliriz." bu sözü yeni fark ettim. Bende kendimi değiştirip bu sözün dediğini yapmaya çalışıyorum. Resim çok şeker..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten istekliysen başarırsın emin ol :)
      Değil mi :)

      Sil