23 Ağustos 2016 Salı

Şipşak, Hızlı Yazılar: Ne Oluyor Anlamadım

Alerjimden kaynaklı sabahın köründe kulağım kanadı, neredeyse bayılıyordum.
Doktora gittim bir yığın ilaç verdi yine heyyo.
Moral bozukluğu, kulak, baş ve göz ağrısıyla beraber tükettiğim abur cuburun ve izlediğim dizinin haddi hesabı yok.
Dizideki(Cheese In The Trap) aşk sahnelerini izledikten sonra sanki o anları ben yaşamışım gibi mutlu oluyorum ama aslında ağlamak istiyorum o sahnelerden sonra(Shit! Damn it!)
Evin içinde oradan oraya atlıyor, zıplıyor, kahkahalar atıyorum.
Bütün bunlarla beraber fazlaca gerginim, acaba yatay geçiş yapabilecek miyim?
Ha, sahi. Kulağımdan dolayı spor da yapamam.
Böyle yani
En azından diyorum, sınavdan sonra birkaç hafta, gerçek anlamda bütün senenin acısını çıkardım. Şu hastalığım da biraz hafiflesin yeni hazırladığım ders programını uygulamaya başlayacağım.



Sevgiler
Kız

14 yorum:

  1. Hastalıktır gelir geçer.. Yatay geçiş derken ünv. değiştiriyorsun galiba.. üniversiteni beğenmedin mi ;) olur bu tür şeyler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi :) Geçmeye başladı çoktan.
      Olay biraz karışık :D Üniversite sınavıyla tekrar uğraşmamak adına bir tercihte bulundum ve şimdi yatay geçişle daha iyi bir üniversiteye geçmeye çalışıyorum.

      Sil
  2. Geçmişler olsun . Geçişlerin açıklanacağı tarih belli mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın :)
      Evet, belli. Haftaya açıklanacak. Bekliyoruz :D

      Sil
  3. Hadi hayırlısı en zoru beklemek değil mi sınavlara hazırlanmak falan değil de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen beklemek en zoru :D İnsanın elinden bir şey de gelmiyor beklemek dışında.

      Sil
  4. ayyy hadii işallah bi de zıplarsın evdeee :)

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun.
    Ben görmeyeli blog tasarımı değişti galiba, hoşuma gitti bu hali :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Beğenmene sevindim :) Yeniliğe ihtiyacım vardı :D

      Sil