14 Ağustos 2016 Pazar

Suicide Squad -Film-

Selam Sevgili Okur,
Suicide Squad filmine gittim(12 Ağustos'da vizyona girdi). Eğlenceli filmdi, harika tasarlanmış karakterleri vardı ama senaryo vasattı. Sırf karakterlerin yeteneklerini, yapabileceklerini gösterebilmek için alakasız dövüş sahneleri eklemek falan bana çok amatörce geldi(Evet, 40 yıllık film eleştirmeniyim. Hayır, 19 yaşında olmam bir şey değiştirmez. Sahi, 19 oldum değil mi yaa...). Amaaan, çok da problem değil çünkü filmi izlerken eğlendim. Sonu da havada bırakıldı ama şimdi son zamanlarda çekilen bütün filmler aynı taktiği yapıyor yalan mı? Popüler olan bu ama kam oon :D
Yalnızca Joker ve Harley Quinn hatrına bile gidilebilecek bir film, mükemmel iki karakterdiler gerçekten :)

















Filmde beni etkileyen hususlardan birisi de şarkıları oldu. Gerçekten kaliteli şarkıları vardı. Buyrun efendim beni en çok etkileyen 2 şarkı:



Bu iki (bence)mükemmel olan şarkıya ek olsun diye senin için Spotify'daki Suicide Squad albümünü dinledim ve beğendiğim şarkıları seçtim:
-Sucker For Pain - Lil Wayne, Wiz Khalifa, Imagine Dragons, Lil Wayne, Logic, X Ambassadors, Ty Dolla $ign(Destan gibi oldu yahu :D )
-Heathens - Twenty One Pilots(Film çıkmadan önce bağımlısı olduğum şarkı)
-Without Me- Eminem(Klasik bu şarkı zaten :) )

Tüm bunların dışında değinmek istediğim bir konu var: Obsesif(Takıntılı) Aşk. Joker ve Harley Quinn karakterlerini ne kadar sevsem de aralarındaki aşk için" hayalimdeki aşk" tanımını kullananları görünce garipsiyorum. Birbirlerini, birbirlerini öldürecek kadar seven bu iki karakterin deli olduğunu hatırladığımda aralarındaki aşkta bir problem göremiyorum ve hatta iki insanın birbirini bu denli sevmesi hayran olunası ancak, birbirlerine zarar verme kısmı olayın tadını kaçırıyor bence. Yukarıda video halinde paylaştığım "Gangsta" isimli şarkı da bu filmdeki obsesif aşk şarkısı gibi bir şeydi. Şarkının sözlerine bakarsan ne demek istediğimi daha iyi anlayabilirsin sanırım(şarkı sözleri için tık tık ) Bu konu hakkında daha fazla konuşmak isterim. Varsa bu konu hakkında diyeceğin buyur yorumlara sevgili Okur, biraz konuşalım :)

Sevgiler
Kız

7 yorum:

  1. İzlemeyi çok istediğim bir film ama konu vasattı yazmışsın hevesim kırıldı biraz açıkçası. Acaba gidip izlemeli miyim? sorusu ağır basıyor şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Giriş filmi gibi olmuş biraz, ikinci filme hazırlık gibi: karakterler tanıtılmış, yetenekleri gösterilmiş ve dünyayı kurtarıyorlar. Belki diğer bilindik, kahramanlı filmlerden farklı olması karakterlerin iyi değil kötü kişilikli olmalarından ve daha atraksyonlu bir geçmişe sahip olmalarından kaynaklıdır. Zaten bu yüzden bu kadar ilgi çekti film bence. Olay örgüsünü bu sebeple daha karmaşık beklerdim ama değildi. Hele filmi izleyeceğinde aklında bulunsun, cadının kendine ordu yaratma sahnesine gülmekten karnıma ağrılar girdi, çok saçmaydı :D Beklentim çok yüksek olduğu için bana vasat gelmiş de olabilir. Başkalarının yorumlarına da bak istersen tabii :)

      Sil
    2. Benim de beklentim çok yüksek. O yüzden hayal kırıklığı yaşamaktan korkuyorum. Son zamanlarda birçok filmde başıma geliyor çünkü. Beklentilerimi düşük tutmam en iyisi olacak sanırım. Teşekkürler :)

      Sil
  2. Aşkta birbirinine zarar verme potansiyeli sağlıklı değil bence de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte benimle aynı fikirde olan birisi :)) Fikrinizi söylediğiniz için teşekkürler :))

      Sil
  3. Bu filmi ben de iyi diye duymuştum. Bir bakmak lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayıldım diyemem ama göz atmaya değer bir film :)

      Sil