17 Eylül 2016 Cumartesi

Hediyenin Böylesi: Yeni Header :)

Selam Sevgili Okur,
Hayatım hakkında önemli bir kararı verme eşiğinde stresli günler geçirirken bir anda beni çok mutlu eden bir mail aldım. Mail'in sahibi sevgili karga dostu Adam Karga idi ve bana bir hediye hazırlamıştı. Benim biraz amatör işi olan eski header'ıma kesinlikle daha güzel bir hal vermiş hatta bambaşka bir header yapmış. Header'ı görünce küçük bir çocuk gibi sevindim şimdi hiç yalan söylemeyeyim :D  Hemen dedim, header'ı bloğa koyacağım ama kafası bulanık ben gittim saçma sapan şeyler yaptım(Hatta ben saçmalarken blogta online olan kişiler vardı  -.-" ). Blog şablonuna header'ı oturtamadım, halbuki "sığacak şekilde küçült" diye bir buton var ama ben niyeyse o butonu bir türlü görmedim. Şablonu sanırım 3 defa değiştirdim ve nihayet butonu görünce şablonu eski haline dönüştürüp header'ı da ekleyerek işlemi tamamlamış oldum. Buradan da tekrar tekrar teşekkür ediyorum Karga arkadaşım, eline, emeğine ve yüreğine sağlık :))

Mükemmel yeni header'ım :))


Sevgiler
Kız

8 yorum:

  1. Çooook tatlı :)) Güle güle yaza yaza şarkılar paylaşa paylaşa güldüre güldüre düşündüre düşündüre sağlıkla kullan e mi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :))
      Umarım, hep birlikte :D ♡

      Sil
  2. Header güzel olmuş yapanın eline sağlık, blogunda da güzel durmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :)) Bloğumun temasına daha uygun oldu bu header :))

      Sil
  3. Güle güle kullanmanı diliyorum. Sana ilham getirsin. :) Adam Karganın eline sağlık. Çok şık ve sade. Şarkıya bayıldım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim :))
      Çok anlamlı bir şarkıdır. Solanin isimli bir filmde duymuştum, sonra bir arkadaş aracılığıyla bu gruptan da dinledim ve daha da sevdim şarkıyı. Beğenmenr sevindim :)

      Sil
  4. Çok isabetli bir header olmuş,çok beğendim;)

    YanıtlaSil