25 Eylül 2016 Pazar

Şipşak, Hızlı Yazılar: Çam Devriliyor! Kaçııın!!

Su katılmamış bir gerizekalı olduğumu söylemiş miydim sana daha önce Sevgili Okurcum? Aslında gerizekalılık derecesinde saf da diyebiliriz. Bazen insanların sinsilik konusunda ne kadar ileri gidebileceğini unutup mal gibi otu boku anlatıyorum.
Olayı baştan anlatayım.
Kontrol manyağı bir babam var ve beni şehir dışına okumaya göndermek onun için büyük bir felaketti hep.
Kampüs içerisinde var olan yurtlara kayıt çoktan dolduğu için kampüse en yakın yerlerde yurt baktım ve hatta bir tanesinde karar kıldım, sadece para yatırmam kalmıştı geriye ama o sırada babam yeni bir fikirle çıkageldi. Dayımın bir tanıdığı kampüste bana yurt ayarlayacakmış(KYK yurdu değil bahsi geçen yurtlar, bir vakfa bağlı). "Baba" dedim, "Zaten yurt ayarladım. Ne gerek var aracı sokmaya işe?" ama cıks. Babam kafaya koymuştu beni vasıtayla okula yollamamaya. Kampüs dışına adım atmayacaktım onun kafasındaki ütopyada(bkz. babamın ütopyaları). Hayatta en nefret ettiğim şey torpildir, babamın da öyledir ama olay kendi çocukları olunca iş mi değişti? Sanırım. Daha fazla karşı çıkamadım çünkü beni şehir dışına okumaya yollaması bile şans gibi bir şeydi benim için ve her an önüme farklı zorlukla çıkarabilir diye korkuyordum.(Ayrıca içindeki korkuyu da anlayabiliyorum.) Yurt ayarlandığında öğrendiğim bir şey de okulun bu yurtlarında işlerin genelde bu şekilde yürüdüğü... Neyse yurda geldim işte 1 haftayı devirdim ama ben Kız, durur muyum "hafta devrildiyse ben de bir çam devireyim" dedim ve kocaman bir çam devirdim. Yurtta hareketlerinden sinsilik sezdiğim bir kızın laf arasına sıkıştırdığı "Genelde ilk sene bu yurt çıkmaz öğrencilere. Torpille mi geldin sen?" sorusunda afallayıp döküldüm mal gibi. Neden? Ben salağım da ondan. Şimdi bu sinsi köpek, yurttaki herkese ötecek ya da fırsatını kollayıp bir gün bana bela olacak diye içim içimi yiyor. Halbuki salak ben, neden "Demek çıkabiliyormuş" diye kıvırmıyorum ki?! Ulan iki kelime yalan söyleyeceksin işte! Şu saçma dürüstlük takıntın daha ne kadar bela olacak sana!? Aklını başına devşir ve topla kendini Kız!

Aaaahhhh! Kafayı yiyeceğim sanırım!


Sevgiler
Kız

8 yorum:

  1. Utanıp sıkılırsan bu durumdan üstüne çok gelirler. Dürüst olmak iyidir, kendini bu konuda suçlama ama bazı durumlarda üstü kapalı konuşmak daha iyi olabiliyor. O kişinin söyleyeceklerine de takılma çocuk değilsiniz kocaman insanlar olmuşsunuz ki bazı şeylerin araya adam sokmadan yapılamadığı da bir gerçek. O yurtta kalanlar da zaten bunu biliyordur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun o kadar iyi geldi ki. Kendi kendime telkinler verirken senin bu yorumunu okuyunca çözülüvermiş gibi geldi sıkıntı :)) Çok sağol :))

      Sil
  2. Dürüst olmak iyidir bence.Ama tabi azıcık stratejik olabilmeyi zaman zaman başarmak gerekiyor.Ben pek yapamıyorum hala :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanla biz de başaracağız bence :D Yorumunuz için teşekkür ederim :))

      Sil
  3. Aman boşver söylerse söylesin, sen yalan söylesen bir gün ortaya çıkar o zaman daha kötü duruma düşerşin ,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi yaa :D
      Yorumun için çok sağol :))

      Sil
  4. ay boşver yaaaa hadi unut unut sen çok düşünüyon insanlar hakkındaaaaaa :)

    YanıtlaSil