4 Eylül 2016 Pazar

Şipşak, Hızlı Yazılar: Toplanan Meyveler

Selam Sevgili Okurcum :)
Sana yazmadığım bir hafta gerçekten benim açımdan çok ilginçti. Olaylar olaylar(Yazar bu satırlarda sıkıcı hayatını ilginç göstermeye çalışmıştır.). Tamam, sadece bir olay oldu ama hayatımı değiştirecek bir olaydı bu: YATAY GEÇİŞ YAPTIM! Hem de üniversite sınavı döneminde hayallerimi süsleyen üniversiteye(hayaller değişkendir, bir süre pek çok üniversite üzerine hayal kurduğum doğrudur :D ). Nihayet çalışmalarım meyvesini verdi :)
Şuan harıl harıl başvuru belgesi hazırlamak ve gece çıkacağım yolculuğa hazırlanmakla uğraşıyorum. Şu uğrayamadığım 1 hafta boyunca envaiçeşit duygu yaşadım ve bunlarla beraber envaiçeşit felaket senaryosu yazdım kendime, ama şuan realiteye biraz daha yaklaştığım şu anlarda kendi kendime diyorum ki "Yatay geçiş yaptım mı? Yaptım. O zaman geri kalanını boş ver(yazar burada kendine sansür uyguladı)". Tabii ki her şeyi boş veremeyen(aslında hiçbir şeyi boş veremeyen) biri olduğum için önemli şeyleri gözden kaçırmamaya çalışacağım ve böylelikle de anı yaşamaya çalışacağım. Yalnız daha önce söylemiş miydim bu sene uzun yoluculuk yapa yapa yolculuktan tiksinir hale geldim çünkü yolculuklarım hep aceleyle geçti. Meh. Okullar açılınca yapacağım yolculuğun daha sakin olmasını diliyorum.
Bu arada bu bir senelik yatay geçiş sürecimi ve yararlı olabilecek bilgileri içerecek bir yazı dizisi hazırlayacağım yakın zaman da. Süreç hakkında sorusu olan buradan sorabilir, yazı dizimde soru-cevap bölümü de ekleyebilirim böylelikle. Umarım ihtiyacı olanlara ulaşır hazırlayacağım bu dizi :)
Hadi kendine cici bak :)
(Daha önce bu şarkıyı dinlemiş olmama rağmen nedense şuan hissetiklerimi hissetmemiştim o zamanlar. Çok güzel şarkıları var bu grubun(Oh Wonder). Dinlemenizi tavsiye ederim :) )
Sevgiler
Kız

25 yorum:

  1. Senin adına çok sevindim, tebrikler :D

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler, hayırlı olsun :))

    YanıtlaSil
  3. e hadi hayırlı olsun o zaman tebrik ederim

    YanıtlaSil
  4. Omedetoo gozaimasuuuuu !! İtiraf : ziyaretçi bu japonca tebrikler kelimesini internetten buldu :D Ayyy güzeeel haberleeer :)) hasret kalmışım yav :D Hadi yolun açık olsun sağsağlim var emi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun kii :D
      Değil mi, ben de hasret kaldıydım :D
      Vardım ve döndüm bilee :))

      Sil
    2. Hoşgeldiiiiiğn o zaman :D nasıldı nasıldı ? :))

      Sil
    3. Hoşbulduuum :)
      Kaydımı yaptım, yurt falan ayarladık sonra da döndük. Asıl macera 19 Eylül'de eheh :D

      Sil
  5. Onca uğraşların meyvesi.. iyiymiş ;)

    YanıtlaSil
  6. oyy inan ki çok sevindim totoro'm!
    en son yazını okuduğumda üniversitede yatay geçiş için iki tercih arası kaldığını ama kendine değer katacak olanı seçmeyi düşündüğünden bahsetmiştin. öyle bir yazıya denk gelmişim ki, sanırsın haberin devamı gibi. tabii bu devam haberi, mutluluk verici bir sona ulaşması da cabası. tebrik ederim seni, hayırlı olsun. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben dee :))
      Heheh, cidden devam yazısı gibi olmuş sana :D
      Çok sağol Riv'im >.<

      Sil
  7. Vuhuuuuv hepimizinki 19 eylülde sinemalarda gişeler patlıycak :D

    YanıtlaSil
  8. çok sevindim senin adına, en çok da mutlu olmana ;)
    ben Ebrar, heybemdefotograftan.. artık bu isimle devam edeceğim :)
    şarkı da çok hoşmuş dinlerken yazıyorum bu satırları, hatta bayıldıııım ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Yazdığın iyi olmuş, yeni ismin hayırlı olsun Ebrarcım :)
      Beğenmene sevindim :))

      Sil
  9. Çok mutlu bir haber bu!! :)) Çok sevindim senin için :))

    YanıtlaSil
  10. ya tebrikler çok sevindim ya :D

    YanıtlaSil
  11. heyoooo. kayıt yaptın döndün. hayırlı olsun. bişiler olursa sor bize tamam mıııı :) hangi okul hangi şehir olursa olsun çözüm buluruz tamam mııı :)

    YanıtlaSil