29 Ekim 2016 Cumartesi

Karga Gak Dedi, Kız Gık Bile Diyemedi...


Blog okuyamıyorum, yazı yazmaya başlıyorum ama bir türlü tamamlayamıyorum kelimeler tükeniyor, bir derdim ya da sıkıntım yok çok şükür ama nedense bu dediğim iki eylemi yapamıyorum bir türlü. Kaç defa elim klavyeye gittiyse de yarım yazılardan öteye gidemedim. Dert yanma niyetinde değilim, sadece neden yazamadığımı ve neden okuyamadığımı anlamıyorum. Tıkanınca fazla zorlamaya da gelmiyor insan, bilirsin. Bir süre inzivaya çekiliyorum, sanırım düşüncelerimde biraz daha derine inmem lazım ama kürkçü dükkanına geri döneceğim, havalar soğuyor sonuçta(bir deyim işte böyle katledilir).

Ah, gitmeden bir şeyden bahsedeyim :) Okulumun kampüsünde o kadar çok karga var ki mutluluktan kendimi kaybediyorum onlara bakarken! Hatta bir resim çektim kargaların çokluğunu gösteren: Bir kareye kaç karga sığar?(İpucu:6 :D )
Çektiğim bu fotoğraf aklıma Heybemde Fotoğraf bloğunun sahibesinin şu fotoğrafını getirdi ki bayılmıştım ona da :)

Hadi ben kaçar, iyi bak kendine :)
Sevgiler
Kız

10 yorum:

  1. Bir süre ara verirsen ya da bir süre sadece okur, veya sadece yazarsan düzelir ara ara oluyor, bende olmaz dedim bir ara bir ay yazı yazamadım. :) Düzelir düzelir blogunu bırakma sen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bırakır mıyım burayı hiç :) Rahatladığım yegane yerlerden birisi burası :)
      Ben de aynı şekilde düşünüyorum, düzelicek bir şey yaa :D

      Sil
  2. Bi ara bana da olmuştu ama çok kısa sürdü😊. Kendine zaman ayır bir de ruhuna..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de kısa sürmesini umuyorum :)
      Plan bu :))

      Sil
  3. Arada inzivaya çekilip insanı kendini dinlemesi iyi geliyor. En azından kendi adıma öyle olduğunu düşünüyorum. Yazmak nasıl ihtiyaçsa kafa dinlemekte öyle. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum, arada sırada içimizdeki sese farklı bir şekilde kulak vermek gerekiyor :)

      Sil
  4. genelde kargalar pek sevilmez.. acaba bu kadar sevmenin bi sebebi var mı ki.;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce bir yazı yazmıştım bu konuda :) Linkini bırakıyorum ^^
      https://sabahserinligi.blogspot.com.tr/2016/06/neden-karga.html

      Sil
  5. Efendim bana da oluyor aynı şey, bir süre dinlenmek en iyisi. Yazmamayı bile güzel kaleme almışsınız onu da belirtmek isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinlenmeyi de beceremiyorum, o sıkıntı :D
      Teşekkür ederim, beğenmenize sevindim :)

      Sil