4 Ekim 2016 Salı

Şipşak, Hızlı Yazılar: Don't Start Me Talkin' Beyyybi

Selam Sevgili Okur,
Şuan yarım kalmış, yazarken oldukça eğlendiğim bir postum var ama ders çalışmak zorunda olduğum için yazamıyorum. Aah~~ Son 2 gün daha dişi sıkarsam ve şu sınavı atlatırsam rahatlayacağım.
Uzun postlar yazamadığım için bol bol video bırakıp gidiyorum bloğa ama idare ediver sen de :D Aşağıda gördüğünüz video 22 mükemmel Blues şarkıdan oluşan bir müzik listesi. Ben ders çalışırken dinliyorum şuan. Sen de herhangi bir işini yaparken fon müzik olarak kulllanabilirsin. Şayet "Vaktim bol, oturup hepsini tek tek dinleyebilirim" dersen de dinle bakalım, maalesef ben 1 saatimi hususi olarak ayıramıyorum şuan buna :(

Başlıktaki "Don't Start Me Talkin' ", videodaki ilk şarkının ismi. Kesinlikle çok güzel bir şarkı :))
İyi dinlemeler ^^

Sevgiler
Kız

6 yorum:

  1. Herkesin bir ders calisma muzigi var sanirim benim fiksim klasik ne olursa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim belli bir tarzım yok ders çalışırken. Hangi tür dinlemek istiyorsam o an onu dinliyorum genelde :) Ama son zamanlarda daha çok blues dinleyesim geliyor :D

      Sil
  2. İnsanlar ders çalışırken nasıl böyle müzik dinleyebiliyor ya ? Ben de bunları evden okula giderken ki mesafede dinlerim artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kişiden kişiye göre değişir ki bu huylar :)
      Toplu taşımalarda dinlemesi de çok güzel oluyor böyle uzun listeleri. Şarkıları beğenirsin umarım :))

      Sil