6 Ekim 2016 Perşembe

Şipşak, Hızlı Yazılar: Durum Güncellemesi

Selllam Sevgili Okur :)
Nasılsın? İyisindir umarım. Değilsen de yazabilirsin derdini sıkıntını, beraber çözüm arayabiliriz ;)
Ben iyi hissediyorum çünkü kaç gündür üstümde olan muafiyet sınavı stresi ortadan kalktı ve sanırım sınavı da geçtim. Puanım iyiydi ama hocalar ayrıca değerlendirmeye de alacaklarmış sanırım. Bakacağız :)

Bunun dışında bu ay kendime toplamda 30 yazı yazacağım diye hedef koymuştum(heves işte :D) ama yazı sayısını artırınca kaliteden ödün verdim sanki. On numara yazılar yazıyordum demiyorum ama gün aşırı paylaşım yaptığımda daha içi dolu yazılar yazıyordum sanırım. Yine aynı sisteme dönmeye karar verdim. Aklıma estikçe yazar sonra da programlarım artık :D
Gidip film izleyeceğim ben; İnci Küpeli Kız. Film bitince bu filmi ve bununla beraber paylaşmayı düşündüm birkaç filmin yorumlarını da yazarım ^^
Hadi kendine iyi bak :)
Sevgiler
Kız

2 yorum:

  1. Hadi hayırlısı sınav hakkında :)) filmi izlee bize de izleeet :D ya ama internet paketimin dibini sıyırıyorum çıldiricim dinleyemedim son 3 -4 belki de 5 posttur şarkılarını -_- hadi sende kendine iyi bak kissledim yanaktan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen hayırlısı artık :D
      Sevmedim filmi pek yaa :/ Hakkında yazacağım bir iki güne ;)
      Ah bir de bana sor. Wifi ayarı bozulan telefonun sadece kendi internetini kullanabiliyordum ve bitirdim farkında olmadan. Hatta üstüne paketi aşmışım hahah :D
      Dinlersin bir ara yaa ;)
      Ben de öptüm nanaktan :))

      Sil