24 Ekim 2016 Pazartesi

Şipşak, Hızlı Yazılar: Formül Ezberlemenin Yan Etkileri

Ben böyle yoğunken daha fazla yazı yazıyorum sanki Okurcum yaa. Selamlar.
Kafam bir milyon: analitik kimyadan yığınla formül ezberlerken, bu ezberci sistemin daha nereye kadar gideceğini ve acaba sistemin(dünya genelinde böyle diye düşünüyorum, çünkü aynı konular) gerçekten başarılı olup olmadığını sorguluyorum. Biliyorum bunu sorgulamak için yanlış bir zamanlama(vizeden bir gün önce) ama beyin bu, düşünüyor işte; işini yapıyor kerata.
Ders çalışırken deli gibi stres yaptığım bir anda kendimi yine mutfakta buldum. İşin kötü yanı abur cubur yeme yasağı koyduğumdan dolayı hiç abur cubur almamış olmam. Ama yurda yerleşmeye gelirken yanımda getirdiğim abur cuburlardan bir paket kaldığını hatırlayarak ona gömüldüm. Krakeri yerken benim kendimi rahatlatma yöntemimin yemek olduğunu daha net anladım. Hani bazısı sigara içer sakinleşir, bazısı da alkol alır sakinleşir ya (aslında kudurur ama neyse :D ) ben de ya deli gibi spor yapacağım ya da tıkınacağım. Hahah Çok zıt iki rahatlama yöntemi ama evet ikisi de aynı rahatlatma etkisini yapıyor bende. Tek farklılıkları abur cubur kilo aldırıp sağlığı bozarken spor tam tersi etki yapıyor. Malum spor yapmak yerine abur cubur yemek daha çabuk etki eden ve her ortamda uygulanabilinen bir yöntem olunca daha kolayını tercih ediyorum ister istemez. Zaten buraya geldim geleli spor namına hiçbir şey yapmadım, kötü hissediyorum ama en kısa zamanda buna da bir çözüm bulacağım.
Hayır, kafayı yemeyeceğim. İnat ettim, koruyacağım kafamın sağlığını.

Not: Önceki rezil yazıma yorum gelmiş ya, şaşakaldım. Yorumları en kısa zamanda cevaplayacağım ama bu kafayla değil. Evet, bu kafayla değil.

(Bu gifi paylaşmazsam içimde kalırdı :D )

Aşağıdaki şarkı 2NE1'ın kalitesini düşük bulduğum nadir şarkılarından. Ders çalışırken müziklerin arasından bu çıktı çalma listemde. Şarkıyı dinlerken böyle uyuşuk uyuşuk bir havaya bürünüyorum anlatamam. Kahkaha falan atasım geliyor :D

Sevgiler
Kız

28 yorum:

  1. Gife gülmekten konsantre olamadım been :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk görüldüğünde bu etkiyi bırakan bir gif :D

      Sil
  2. ya ben de aynısından oluyorum. yani ya spor yapıyorum delice ya da ıvır zıvır yiyorm. sonra bakıyorum ki aaa kilo almışım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tartı ce-ee yapıyor ama bilmiyor ki biz süprizleri sevmeyiz :D

      Sil
  3. Ya bu gife bayılıyorum hdhjdjdjf Seni çok iyi anlıyorum. Özellikle ygs öğrencisi olduğum için sınav sistemi beni de kör ediyor.... Abur cubur konusunda ise hiç kilo problemi yaşayan biri olmadım ama bu sene abur cubur artı evden dershaneye dershaneden eve olunca endişelenmeye başladım.... Umarım kilo kazanmadan bu seneyi atlatabiliriz :'ll

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruh halime tercüman bu gif resmen :D
      Abur cubur tehlike yaa. Üniversite hazırlık döneminde hacimce bir tık artmıştım ben ama yazın dişimi sıkıp vermiştim o kiloları. Eğer çok dert ediyorsan ara sıra yürüş falan yap, hem stresini azaltır hem fazla kilo almanı engeller ;)

      Sil
  4. Eğitim sistemi konusunda tamamen haklısın ama çarkın içindeysen uyman da gerekir :) Başarılar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Ahahahaaaa :))
    Tamam ezberci düzene kafan atmış senin ama kıza gülmekten o konuda birşeyler yazamadım :))))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikkat dağıtıyor bu gif yaa, kaldırsam mı ki :D
      Şaka bir yana favori gifim bu benim. Gif dosyamdaki pırlantam :D

      Sil
  6. Sayfalarca hukuk kitapları ezberlemek arasında bir fark göremiyorum. Hep öğrencilere bu işkence.
    “Bir kitaptan kolayca bulabileceğim birşeyi neden ezberleyeyim ki?”
    Einstein
    Einstein 2 dakikadan daha kısa sürede bulabileceği hiçbirşeyi ezberlemediğini açıklamıştır.
    Biz de bu eğitim sisteminin dayatmalarıyla ineklemeye devam :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum ne kadar gerekli bir sistem bu ezbercilik :/
      Einsten doğru konuşuyor bak yine :D Neden her şyi ezberleyelim ki, beyin daha önemli uğraşlarla uğraşmalı bence.
      Elden gelen bu şimdilik :/

      Sil
  7. Çok eğlenceli bir yazıydı efendim :D
    Ezberci sisteme buradan güzellikler diliyorum, abur cuburlara da afiyetler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim :))
      Heheh, teşekkürler :D

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Bu gülümsemelerdeb "kafayı sıyırmışsın sen Kız, gidip biraz dinlen" manası çıkarabilir miyim :D

      Sil
  9. Gife koptum,çok iyi.
    Keşke ben de spora taksaymışım,direk abur cubur.Hatta bazen kek,börek.Davul gibi olacam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abur cubur gibi bir alternatifi olunca spor takmak pek de işlevsel sayılmaz :D
      Kek, börek bulsam ben de affetmem ama yani :D

      Sil
  10. Müziği dinlerken o; are you ready diyor. benim; no, no, i am not ready diyesim geliyor. Gerçekten insanı uyuşturuyor. Her kliplerinde aynı kareografi. :)


    Bu arada artık takipteyim. Seni de beklerim.

    http://makyajbox.blogspot.com/


    http://berilcimcime.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2NE1'ın diğer şarkıları daha kendilerine özgü ve ilginç ama bu şarkı o zamanlar popüler olan kalıpların içine sıkışmış gibi biraz. Yine de dinliyorum, dinletiyor kendini :D
      Uğrayacağım :))

      Sil
  11. Bu gif çok güzelmiş ya !! Sana vizelerde başarılar diliyorum . Bu arada çok güzel yazı olmuş , arada abur cubur krizi bana da geliyor ama irademe sahip çıkmaya çalışıyorum ama içim eriyor içimmm :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Beğenmenize sevindim :)
      Karşı çıkması çok zor kesinlikle yaa :D

      Sil
  12. Sinav umarim guzel gecmistir.. gif'e koptum ben de :D sinav postlari daha bi icten oluyor bence cunku icimizdeki cevheri tam yakalayacakken kaciriyoruz ilhami da ayni sekilde.. en cok yazi yazmak istedigim donemlerin sinav donemlerine denk gelmesi mesela.. neyse sustum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzeldi sanırım :D
      Hahah :D Benim de sınav dönemi çok yazı yazasım gelir, nedense uzun süredir içimde çözemediğim karmaşaları çözüp yazıya dökme çabasına giriyorum ama çoğu zaman bunu dizginliyorum yoksa saatlerim blogta geçer :D

      Sil
  13. Allah seni yaaa baştan sona sırıttım yaaa :)

    YanıtlaSil
  14. Merhaba :)
    Bir sorum olacakti da iletisime gecmek icin yorum yapmayi dusundum, blogumun linkini degistirdim yanlis hatirliyor da olabilirim ama senin blogunun adi oncelerde kargavekiz.blogspot 'tu galiba. Eger oyleyse isim degistirmek bir soruna neden oldu mu? Mailim nurgunluk@gmail.com cevap yazarsan baya sevindirik olacagiiim su an endiselendim de :/ bir de rica etsem son postumun blogger okuma listende cikip cikmadigina da bakabilir misin? Ayy ne cok sey istedim, tesekkurler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevaplama maille halledildiği için buraya yazmıyorum aynı cevabı :)

      Sil