5 Ekim 2016 Çarşamba

Şipşak, Hızlı Yazılar: İçime Öküz Oturtan 2 Şey

Selam Sevgili Okur,
Aşağıdaki biri şarkı klibi diğeri kısa animasyon olan bu iki videoyu ne zaman izlesem gözlerim doluyor. İzleyince anlarsın ne demek istediğimi büyük ihtimalle.
(Bu arada, sınavım yarın. Daha uzun yazılarla gelebileceğim nihayet. )





Utanmasam oturup bağıra bağıra "Anneee, babaa" diye ağlıyacağım neredeyse... 

Sevgiler
Kız

Edit: Yeni yazı yazmamak için edit yapayım dedim. Ederim ben böyle sınavın içine. Zaten muafıyet sınavı. Çalışmayacağım arkadaş. 10 haftalık ders programını 1 haftada çalışın gelin, sınavı geçin diyorlar. Yeminle kafam bir milyon oldu yaa. Geçmem her haftanın dersini haftasında çalışır öyle girerim sınava. Yeminle bir haftam zehir oldu şu lanet sınava çalışacağım diye! Uyumaya gidiyorum ben!

8 yorum:

  1. Bayağı duygu evrimi geçiriyorsun anlaşılan. :) Sınavında başarılar diliyorum sana zaten son 1 günmüş. Biraz daha sabret. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar vahim mi görünüyor yahu :D Ya temelde huzursuz ve sinirli bir halim var ama neşeli olarak bu durumdan kurtulmaya çalışıyorum yoksa aynı duygular var hep zeminde.
      Geçti gitti bile :) Biliyor musun, sanırım sınavı geçeceğim :D

      Sil
  2. merhaba tatlı bloğunu takibe aldım :) banada beklerim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh uğradım ve takibe aldım bile :))

      Sil
  3. Başlığa bayıldım:) Bloğunuzu Yen'i keşfettim bende beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :)
      Hemen uğruyorum ^^

      Sil
  4. Merhaba,

    O ilk videoyu burada görmek ne güzel! İlk çıktığında, hep izler ve dinlerdim. Harika bir paylaşım olmuş :)

    YanıtlaSil