18 Ekim 2016 Salı

Şipşak, Hızlı Yazılar: Ne İdiği Belirsiz Yazı

Sinir krizleri, ağlamaktan gözlerimin kızardığı günlerden birisi daha.
Kafam allak bullak, zaten kafam ne zaman böyle olsa ruh halim yamuluveriyor ya.
Etraftaki insanların mutlulukları bile batar oluveriyor gözüme.
"Sevinilecek ne var ki bu hayatta?"

Sinirlendiğim için ağlamak çok zayıf hissettiriyor, bu hissi sevmiyorum.
O sırada derdimi tek dökebileceğim kişi annem olması ve onun beni soğukkanlılıkla teselli etmesi biraz rahatlamama sebep oluyor.
Annem iyi ki destekçim.
Benim yüzümden üzülmesini istemiyorum ama başka kimseye ağlayamıyorum çünkü insanlar ağlamamı görmeye alışık değiller.
Her şeyde yaptıkları gibi, ağladığımı gördüklerinde de büyütüyorlar olayı.
Dert dökmekte ki eşdeğer diğer durağım,
7 yıllık biricik dostum da iyi ki var.
Bana destek olan diğer tüm sevdiklerim de iyi ki var.
Ya bana destek olmayanlar?
Sırf onların istediği gibi olmadığım için saçma sapan tavır alanlar?
Onları seviyor olmam tavırlarında bir değişime neden olmayacaksa eğer,
Aradaki ilişkiyi sürdürmeye çalışmamın bir manası kalmaz.
Elbet sevgi karşılıklı olmak zorunda değil ama,
Karşı taraf kadir kıymet bilmezse ne gerek var boşa yıpranmaya?

Şiir desen şiir değil, düz yazı desen o da değil. Ne yaptığımı biliyor muyum sence ben Sevgili Okurcum? Iııh, belki. Vizeler başladı. Ders çalışacağım ben.
Hadi iyi bak kendine.
Sevgiler
Kız

12 yorum:

  1. Başarılar dilerim vizeler için erken değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol :)
      Erken maalesef ama hoca 2 vize, 1 final yapacağından dolayı bu vakitte yapacak :/

      Sil
  2. bu dünyada üzülmeye değmiyor hiç bir şey. fakat gel gör ki dün akşam ben de aynı durumdaydım. oturdum ağladım, ağladım. işin kötü kısmına gelecek olursak içimkileri anlatabileceğim kimse yok :/ umarım anlatmam asla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşananlar zaten yeterince yorarken içinde biriktirmek daha da artırıyor mu bu yorgunluğu? Ben tam olarak öyle hissediyorum. Anlatabilecek kadar güvenebileceğin birisine anlatsan biraz daha kolay toparlarsın diye düşünüyorum, yani en azından ben de öyle oluyor.

      Sil
  3. Vize lafını duyana kadar normaldim sonra midem ağrımaya başladı. :D Allah kolaylık versin canım. Sevginin değerini bilmeyen insanların üzerinden çek bütün ilgini. Başkaları için yıpranmaya ne gerek var dediğin gibi... Senin bu ruh hallerini bende yaşamıyor değilim bu yüzden anlıyorum ne demek istediğini ama hayat bu bir bakarsın yarın hiçbir şeyin kalmamış. Strese girme. Pinhani'yi çok severim. :) Öpüldün. :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vizelerin yan etkileri vol.2345678679 :D
      Sağolasın :)
      Hayat çok değişken kesinlikle, bugünle yarını arasında bile uçurumlar kadar fark olabiliyor :D
      Elimden geleni yapıyorum :)
      Pinhani candır :)
      Sen de öpüldün <3 :)

      Sil
  4. Yaninda olmalilar ama ozgur iradene bence mudahale etmemekiler. Insan davranisini soyle yap diye zorlamak sacma ki sen zaten aci cekiyorsun . Bilemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karmakarışık işte :/ Gerçekten seven her zaman destek olur diye düşünüyorum. Belki de o kadar kıymeti hak etmiyorlardır...

      Sil
  5. hakikaten güzel şarkıymış. ve tek cümle "Karşı taraf kadir kıymet bilmezse ne gerek var boşa yıpranmaya?"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi :) Kediköy albümüne bir göz at bence :)
      :)

      Sil
  6. Ne yaptığımızı bilmediğimiz yazılar çok güzel oluyor aslında, bunun gibi :)
    Sınavlarınızda başarılar! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim :) Ben de doğaçlama yazıları çok severim :)
      Teşekkürler ^_^

      Sil