4 Ekim 2016 Salı

Şipşak, Hızlı Yazılar: Sence?

Mavi Gözlü Lecter'a mesaj attım.
Ona karşı hissettiğim sadece hoşlanmak olsa da gün içerisinde aklıma sık sık geliyor. Bunu ona da belli etmek istedim doğrusu, mesajı da bu yüzden attım. Bir insanı düşünüyorsanız bunu ona belli etmek gerekir, hele de o kişi gerçekten kıymetliyse sizin için. Mesajda "bütün gün seni düşünüyorum" yazmadım tabii ki :D Üniversiteyi kazanıp onunda bu şehre gelmesini, kafa dengi tanıdık birilerine ihtiyaç olduğunu yazdım. Sana birisi böyle bir mesaj atsaydı ne hissederdin Okurcum? Mesaj yerine ulaşmış mıdır sence?
Ha bu arada, bu sefer abla demedi :D Nihayet? Evet :D

(Galileo Galilei son zamanlarda bana inanılmaz huzur veren bir grup. O kadar güzel ki şarkıları.)

Sevgiler
Kız

14 yorum:

  1. Sevdiğim kız bana abla deyince ... :D Senin adına çok sevindim. Mesaj bu defa doğru ulaşmış desene. :)) Şarkıya bayıldım, Japon şarkılarına bayılıyorum, özellikle anime müzikleri favorim oluyor. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle maalesef :D Ama demedi bu sefer :D
      Umarım öyle olmuştur :))
      Beğenmene sevindim :)) Şarkılar animelerle bağlantılı olunca daha anlamlı geliyor, o yüzden ben de anime şarkılarını ayrı bir severim :)

      Sil
  2. Abla derse bir daha gidip diline ben biber süreceğim. Umarım az çok anlar. Tabi işler senin için umarım hep güzel olur :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biber kesmez yaa, başka bir şey bulalım :D
      Ben de öyle umuyorum, bakalım yaa :))
      Hepimiz için güzel olur umarımmm >.< <3

      Sil
  3. Kesinlikle anlamıştır bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi diyorsunuz yaaa :D Bunu duymaya ihtiyacım vardı işte :D Aslında burada sorduğum soru da yönlendirmeli bir soruydu sanırım ama yapacak bir şey yok :D

      Sil
  4. Hikayeyi çok bilmediğim için net bir yorumda bulunamıyorum ama en azından artık "abla" dememesi de sevinilecek bir nokta bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya benden bir yaş küçük de bahsi geçen Lecter kişisi. "Abla" olayı oradan geliyor, bunun dışında hikaye biraz uzun :D
      Bence de sevinilesi bir şey :D

      Sil
  5. sade ve derinin etkinliğinden geldim... takipteyim bende beklerim... sevgiler...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  6. Deep sayesinde gördüm blogunu.
    Valla böyle mesajları arada atıp dogru mesajı kisiye ulastırmak lazım
    .kimse kimseyi durup dururken anlamıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep sağolsun yaa, bir sürü blogger onun sayesinde tanıdı birbirini :))
      Değil mi, iyi ki yapmışım yaa :D

      Sil
  7. gene konuyla ilgisiz bir şey dicem ama sürekli benim dinlediğiim şarkıları dinliyorsun yaaaa :D galileo galilei pek severim ben de, geçen da varsity vardı.
    sana bir şey söyleyim kızcım, bugün bir arkadaşımın evleceğini öğrendim, lisede kılçık dediği bir çocukla. emin ol abla sorun değil :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah :D Ortak zevklerimiz var demek ki :D
      Ben pek sorun olmadığını biliyorum da, bu nev-i şahsına münhasır Lecter böyle şeyleri sorun edecek bir insan. Ama dur yaa, belli de olmaz şimdi, people can change sonuçta :D

      Sil