19 Ekim 2016 Çarşamba

Şipşak, Hızlı Yazılar: Son Zamanlardaki Mutluluk Kaynaklarım

Selam Sevgili Okur,
Şikayetlenmekten sıkıldım. Bu yazıda şikayetlenmeyeceğim. Zaten aceleyle yazdığım, kısa bir yazı olacak bu sebeple şu 2 satırı şikayetletle doldurup tat kaçırmak istemedim. Zaten, kötü bir şeyi fazla anmak işin içinden çıkmayı kolaylaştırmıyor.
Nasılsın?
Beni sorarsan iyi diyelim iyi olalım :)
Sürekli sinirimi bozan şeyleri sıralıyorum ya, beni bu aralar mutlu eden şeyleri sıralayayım dedim. İnsanın kendini mutlu eden şeyleri hatırlaması gerek :)

-Elime sinen parfüm kokusu.
-Bulutlu bir havada karga sesleri.
-Kahve kokusu.
-Uyuyan kedilerin görüntüsü.
-Bir yerden bir yere giderken dinlediğim şarkılar.
-Sıra beklerken okuduğum kitap/dergiler.
-Mandalina yemek.
-Kazak giymek.
-Şu aralar okuduğum OSHO'nun Cesaret kitabı.
-Gökyüzülü fotoğraflar çekmek.
-Benim hakkında olup olmadığından emin olamasam bile Mavi Gözlü Lecter'ın zırtpırt değişen whatsapp durumunu takip etmek :D
Aklıma gelenler bunlar. Sen de seni mutlu eden şeyleri sıralayıp paylaşabilirsin benle :)
(Beyin: Etkileyici. Seni müzikle kontrol edebilirim. İşe yarayabilir bu.
Kalp: Hayır kontrol edemezsin! Kes ap-
(TIK)
Kalp: Aah, bu şarkı beni mutlu ediyor!)
(Çevirince aynı tadı vermedi ama neyse :D )

Hadi kalbimizi manipüle edelim :D

Sevgiler
Kız

10 yorum:

  1. Gökyüzü fotoğrafı çekmeyi görüyor ve artırıyorum: sokak fotoğrafları çekmek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman benden de bir artırma gelsin: eski kapıların fotoğrafını çekmek :))

      Sil
  2. Dans etmek spor eşliğin :) Negatif enerjinin atmasına neden oluyor.Bir de sevgiyle sarılmak :) Doğu felsefesine göre sarılmak ömrü uzatıyormuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir felsefeymiş o yahu :))
      Dans ve spor çok etkili kesinlikle :))

      Sil
  3. Kişisel gelişim kitapları işe yarıyor mu ki? :/

    Kahve ve çay! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Osho'nun kitaplarını kişisel gelişim kitabı olarak tanımlamıyorum ben. Felsefeci zaten kendisi de. Tabi dileyen kişisel gelişim olarak görebilir onu :D

      Eveet, kahve ve çay hayat enerjim resmen benim de :))

      Sil
  4. Kahve kokusu mu dedin? Bu aralar sudan cok kahve iciyorum sanirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh :D Dişlerim sararmasa ben de günde 3-4 kupa içeceğim de dişler fena duruma giriyor sonra :D

      Sil
  5. En sevdiğim şeylerden biri sütlü kahve içmek ! :) Yolda giderken kitaplara odaklanamıyorum bu yüzden dergileri okumak daha çok hoşuma gidiyor.
    Gökyüzünün yanında bir de yağmurlu havada camdaki yağmur taneleri çekmek ayrı güzel tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük şeyler nasıl da büyük mutluluklar veriyor insana yahu :))

      Sil