2 Ekim 2016 Pazar

Uyumasaydık Ne Olurdu? -Video-

Selam Sevgili Okur,
Aslında blogta yazacak başka bir şeylerim var ama vaktim yok şuan, bu sebeple ben de daha önce izlemiş olduğum bir videoyu paylaşayım dedim. Videoyu tekrar izlerken son yazımın da uyku hakkında olduğu gelince gülesim geldi :D Ama cidden kasıtlı seçmedim :D 

Uyku problemlerim biraz daha azalıyor, daha rahat uyuyabiliyorum artık. Kapı kilitleme ve önüne su koyma huyum devam ediyor ama ikisi de vazgeçmeye niyetim olmayan huylarım. Kendimi daha rahat hissetmemi sağlıyorlar :)
Lafı fazla uzatmayayım. Videonun ismi: Uyumasaydık ne olurdu?
(Türkçe alt yazı için videonun sağ altındaki alt yazı butonuna tıklayın ^^)


Sevgiler
Kız

8 yorum:

  1. Video hoşuma gitti, ilginç ve güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? :) Ben de çok beğenerek izlemiştim :)

      Sil
  2. Bkz: peter trip uykusuzluk deneyi :)

    YanıtlaSil
  3. Hiç uyumamayı düşünemiyorum. Sabahları yatak, yorganımla aşk yaşayan bir insanım ben. :D Video ilginç. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al benden de o kadar :D Uyuyamamak büyük ızdırap kesinlikle.

      Sil
  4. Uyku sorun değilse sıkıntı azalır

    YanıtlaSil