12 Kasım 2016 Cumartesi

Hayallerimiz ve Biz -Mim-

Deep bu mimi yaparken "Bu mimi en yeni arkadaşlarıma gönderiyoruum. Onlar biliyoooo kendisilerinii." yazmıştı ve ben de biraz yüzsüzlük edip üstüme alındım açıkçası :D
Deep! Kanki demiştin sen bana değil mi yaa, yanlış hatırlamıyorumdur umarım :D
Deep'in mim yazısı için tık tık (Edit: Deep, mim yazılarını daha sonra sildiği için yazı mevcut değil maalesef, var işte o mim. Lafıma güven sen :D )
Deep'in bloğu için tık tık
(Deep mimi yayınladıktan kısa bir süre sonra yazmıştım bu yazıyı ama yayınlama fırsatım olmadı maalesef. Bugüne kısmetmiş :) )

1. Hayal kurmaktan hoşlandığınız bir yer veya zaman dilimi var mı?
Pek ayırt etmiyorum ama belki kendimi hayal kurarken en çok bulduğum zaman dilimini söyleyebilirim:kitap okurken. Kitabın içinden bir kesit beni bir anda hayallere daldırabilir ve bu yüzden pek çok defa aynı sayfaları tekrar okumak zorunda kaldığım olmuştur.

2. En çok nelerin hayalini kurarsın?
Valla buna da pek ayırt etmiyorum desem ayıp olur mu :D Ya da yuvarlak bir cevap da verebilirim: genelde geçip gitmiş zaman dilimleri için "olay şöyle olsaydı ne olurdu?" gibi hayaller kuruyorum eğlencesine. Söyleyemediğim sözler vs. bir şey için değil, sırf eğlenmek amaçlı. Gelecek hakkında da hayallerim var ama geçmiş zaman için yapılan hayaller kadar ayrıntılı olmuyor. Malum, hayatta neler olacağını kestirmek çok mümkün değil, tabii bu durum beni gelecek hakkında hayal kurmaktan alıkoymuyor :)
Bunların dışında fantastik hayallerim de var üç beş tane :D

3. Şimdiye dek çok hayalinizi gerçekleştirdiniz mi?
Geçmiş zaman hakkında kurduğum hayallerimin ve fantastik olanların gerçekleşme ihtimali olmadığı için gelecek zaman adına kurduğum hayalleri kapsayan bir cevap olacak cevabım(evet, zaten kimse anlayamazdı bunu zaten). Daha iyi bir üniversiteye yatay geçiş yapmak, ingilizce seviyemi yükseltmek, japonca öğrenmeye başlamak(bir sonraki level: japonca biliyor olmak :D ), kilo vermek(hemen hemen hedefime ulaştım). Aklıma bunlar geldi şimdilik.

4. Henüz gerçekleşmemiş ama ille de gerçekleşecek dediğiniz bir hayaliniz var mı?
Tutturmayı sevmiyorum ben çünkü insan kolay hayal kırıklığına uğruyor. Biraz esnek olmak lazım hayatta, en azından son 1 senede öğrendiklerim bana bunu gösteriyor. Gerçekleşmesini çok istediğim hayaller var ama zamanla değişebilirler de, gelecek hiçbir kesinliğe bağlı değil ve bu iyi bir şey. Eğer her şey insanların öngördüğü gibi şekillenseydi çok sıkıcı ve eziyetli bir hayatımız olurdu.


Sevgiler
Kız

18 yorum:

  1. Çok samimi olmuş yazdıkların. Okuduğum için mutluyum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yorumundan dolayı oldukça mutluyum şuan :)) Mutluluk bulaşıcı işte :))

      Sil
  2. Ne güzel hayaller gerçekleştirmişsiniz :) Tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Kitap okurken hayal kurmak ne güzeldir, efendim :)
    Bana bu dediğiniz şey daha çok herhangi bir filmin herhangi bir sahnesinde oluyor, bir anda hop diye gidiveriyorum başka diyarlara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ama garip bir his değil mi :)
      Bu arada siz diye hitap etmen gerekmiyor, fazla resmi oluyor blog ortamında bence :))

      Sil
  4. Umuyorum ki bütün hayalleriniz gerçek olsun sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş dileğiniz için teşekkür ederim :) Sizin de tüm hayalleriniz gerçek olur umarım :)

      Sil
  5. Hayaller bende çok kurarım hayalleri severim de hayal kurmayı tabi kendini kaptırmamak lazım :) güzel bir mim olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan kendini kaptırınca allak bullak olabiliyor :D
      Beğenmenize sevindim :)

      Sil
  6. Kitap okurken ben de dalıyorum bazen hayallere. Sonra aynı sayfayı tekrar okuyunca oha okumuşum ve hiçbir cümleyi hatırlamıyorum diyorum kendi kendime :)
    Bütün hayallerimiz gerçek olsaydı da keyfimize baksaydık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız değilmişim :))
      Hayalleri gerçekleştirmeye çalışırken ki verilen emek ve tutku güzelleştiriyor bence hayalleri. Ne kadar çok emek harcanırsa gerçekleştirdikten sonra alının keyif o kadar fazla oluyor :))

      Sil
  7. Ne güzel, ne samimi olmuş :) Fantastik hayalleri merak ettim şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun :)
      Eh, belki yazarım onları da bloğa :D

      Sil
  8. bi kitap okurken o anda kurduğun bi hayali yazsana bi ara nolur noluur :) o bulutlu foto ne güzel yaaa :) bi de evet tabisi kankaların enlerindensin helbette ne sandın akıllım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O hayaller hemen uçup gidiyor aklımdan ama tutabilirsem yazayım bir gün :)
      Tamam o zaman sorun yok :D

      Sil
  9. Fantastik hayaller iyidir ya , ben en çok onların hayallerini kuruyorum sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fantastik hayaller olmasa nasıl eğleneceğiz yahu :D

      Sil