8 Kasım 2016 Salı

Hayat Tesadüflere Gebe

Yaşadığım durumu kelimelere dökmekte zorlanıyorum, nasıl bir şok yaşadım anlatamam :D
Ah Sevgili Okur selam vermedim hemen konuya daldım, kusura bakma. Selamlar :) Cuma gününe kadar yeni yazı giremiyeceğimi düşünüyordum ama bugün yaşadığımı anlatmazsam çatlardım sanırım. D&R'a gittim bugün ve çok satanlar kısmında bu kitapla karşılaştım.



İlk tepkim "Yok Artık!" oldu. Sonra kendimi toparladım yanımdaki kuzenim kuşkulanmasın diye. Ama bütün dikkatim kitap üzerinde. Acaba ne yazmışlar diye evirip çeviriyorum kitabı ve sonra arka kapağı okuyorum.
"Bu kadarı da fazla gerçekten!" oldu ilk tepkim ama gördüğüm tek şey "Hannibal Lecter" ismi olmuştu(Bilmeyenler için yazayım, hoşlandığım çocuktan Mavi Gözlü Lecter diye bahsediyorum bloğumda(Hannibal Lecter)). Cümlenin tamamını okuyunca benim kurduğum bağlantıdan tamamen alakasız bir şeyden bahsettiğini anladım kitabın. Bu da yaşadığım küçük çaplı bir heyecan oldu işte. Bak şimdi yaa, yazıyı yazarken aynı heyecanı hissetmedim ama ne bileyim ilk karşılaştığımda baya heyecanlanmıştım işte :D
Neysem efendim daha demin internetten biraz araştırma yaptım Karga ile Kız arasında bir bağlantı kuran tek kişi olmadığımı acımasız bir şekilde yüzüme vurdu Google'cum. Bir sürü Karga Kız adında kitap varmış. Meh!
Buraya kadar yazıyı okuduysan güzel bir şarkısız yollamam seni :)
Not: Cuma gününe kadar blog okuyamayacağım, dediğim gibi yazıp yazmamam bile muallaktaydı. Daha önce yazdığım bir mim yazısı vardı, fırsat bulursam onu düzenleyip yayınlayabilirim :)

Hadi kendine iyi bak :)

Sevgiler
Karga Kız :D

10 yorum:

  1. Merhaba,

    Bazen öyle denk gelişler oluyor... Bazen denk geleceğini hissettiğim için dolaşıyorum bir yerlerde ve karşıma çıkıyor aklımdaki; tuhaf ve güzel bir şey...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denk geleceğini hissetmek bende de oluyor :D Hoş hissettiriyor insanı böyle tesadüfler, önceden tahmil edilmiş olsa da olmasa da :)

      Sil
  2. yoğunluğunun nedeni her ne ise kolaylıklar olsun Karga ve Kız'cım :)
    Bu senin için tesadüflü olan kitabın yazısını zevkle okumak isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Çok da ilginç bir kitap olmadığı için almadım, popüler tarzda bir Amerikan polisiyesiydi.

      Sil
  3. Hahah adina kitaplar yazilmis daha ne olsun :) benim ilk karga kizim sensin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok romantiksin Lady'm, bunu neye borçluyuz :D

      Sil
  4. Gerçekten büyük bir tesadüf olmuş. Heyecanlanman normal. Sanki bir senin yazdığın eseri çalıp yayınlamış gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa, çalışmış gibi hissettim :D Çalınacak bir şey de değil üstelik komik olan bu :D

      Sil
  5. Ayy ben bir an kitap çıktı sandım :)

    YanıtlaSil