16 Kasım 2016 Çarşamba

Mazi Kalbimde Yara Değil Damağımda Güzel Bir Tat'dır.

(Senelerce bu iki kızı ikiz sanıyordum. Daha şimdi öğrendim ikiz olmadıklarını. Yaşadığım şoku sen düşün :D )
Yıl 2006-2007. 9-10 yaşlarındaydım. Japon Pop'u benim için hayaller ve heyecan demekti. Hatta şarkıcı olmak istiyordum o zamanlar. Her şey bir oyun gibi eğlenceliydi gözümde. Daha sonra Big Bang çıkış yaptı Güney Kore'de, hayaller dalga dalga büyüdü. Ne zaman realite sardı zihnimi de gerçek hayat hakkında olası olmayan hayalleri kurarak mutlu olmayı unuttum bilmiyorum. Üzüldüğümden dolayı değil yahu, geçmişin ağızda bıraktığı tatlı histen dolayı duyulan bir özlem diyelim biz bu hissettiklerime.
Bir tane de Big Bang'in eski şarkısı bırakayım buraya. Belki dinlersin :)

Anlamadığım ne biliyor musun Okurcum, nasıl oluyor da aşağıdaki video 10 yaşındaki bir çocuğun bağrına öküz oturtabiliyor? Küçük kardeşim var bu yaşlarda, o da benzerlerini yaşıyor mu acaba? Hahah, eğlendim valla yaa :D
Sevgiler
Kız

4 yorum:

  1. Kore mevzuysa akan sular durur bak bende :)
    PC kaynaklı videoyu göremesem de adını söylersen sonra bakabilirim aslında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh :)
      İlk şarkı: W(Double U) - Koi no Vacance
      İkinci şarkı: BIGBANG - Lies
      İyi dinlemeler :)

      Sil
  2. Jpop değil de j rock çok iyi. popun her türlüsüne neden bilmem garezim var :D
    Gülücüklü Kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zamanlar fazla bilmiyordum j-rock'ı maalesef. Ama şimdi her çeşit dinliyorum :)) Pop'a garezlik konusundaysa, insanlar popüler olan her şeyin canını çıkarana kadar dillendiriyorlar ya, ondandır :D
      Sen deee :)

      Sil