6 Kasım 2016 Pazar

Motivasyon Şeysileri

Taze günler, yeni başlangıçlar...
Selam Sevgili Okur,
Kafa patlattığım fizik vize derdinin ardından imha işlemine devam ediyorum, kafamdaki ve çevremdeki olumsuzlukları imha ediyorum(önce kafamı imha ettim tabii ki.) Bunlarla beraber aldığım kararlar da oldu. Bunlardan biri: Erken kalkmak. Sonuçta her 24 saatte yeni bir güne merhaba diyoruz. Ben artık daha erken merhaba deme kararı aldım ve artık sabahları saat 6'da kalkmaya başlayacağım, hatta başladım bile; tam da bugün. Erkenden kalkıp havanın mis kokusunu içime çektim, birkaç işimi halletim ve kahvaltı hazırlayıp blog yazmaya koyuldum. Biliyor musun aslında deli gibi uykum olurdu bu saatte uyandığımda ama bu erken uyanma kararını almama sebep olan video öyle güzel motive etti ki beni. Hemen aşağıya da ekliyorum o videoyu:
Erken kalkmayı alışkanlık haline getirmeye çalışırken birkaç tane daha alışkanlık hedefim var. Bakalım yapabilecek miyim :)
(Bu aralar beni motive eden bir diğer şey ise bu şarkı. Karamsar gibi başlayıp neşeli bir tınıyla devam etmesi çok hoşuma gidiyor. Henüz manasına bakmadım, bakınca onu da eklerim :) )

Sevgiler
Kız

17 yorum:

  1. Videoda görünce hatırladım, Maske yi izleyeyim bir ara :) en sevdiğim çizgi filmlerdendi.
    Erken kalkmak iyidir bence de. Ben geç kalktığımda kötü hissediyorum kendimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maske'nin çizgifilmini ben de çok severim :) Filmini çok hatırlamıyorum ama kısaca anlatılsa hatırlarım herhalde :D
      Ben de aynı durumdan dolayı böyle bir karar aldım :)

      Sil
  2. Hayattaki yegane kıymetlim uykudur, ikna edici bir video olmuş, yarından itibaren uygulamayı düşünüyorum. Bakalım nereye kadar gidecek ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok resmi bir yorum olmuş yazarken fark etmemişim. Bir kaç gülücük eklemeye geldim :))

      Sil
    2. Heheh yok yahu, gayet samimi bence :)))
      Umarım sen de uygulamaya geçebilirsin. Ben de uykuyu çok seviyorum ama son zamanlarda iyice hantallık sebebim olmaya başladı maalesef :/

      Sil
  3. Zinciri kırma :) ben uyuyakalıyorum :'D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu da mı izledin yaa :D Kırmam umarım :))
      O bende de oluyor da zorla kalkıyorum yataktan yine de :D

      Sil
  4. Ben de başlamıştım buna yeniden başlıycam Barış Özcan harika ya pek seviyorum kendisini :D


    Black Pink oooh ooh bir Bombayah kadar etkilemedi ama olsun bu da güzel :D

    YanıtlaSil
  5. Demeyi unuttum mu acaba mimledim seniii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amacına ulaşırsın umarım :)))
      Ay Bombayah'a bir ısınamadım be yaa :D OPPAA~ :D
      2 gündür blog okuyamadım, görürdüm yoksa zati :D Şuan memleketteyim de 1-2 güne okuyayım ve yazayım :))
      Özlettin kendi Şeyma'm :)

      Sil
  6. #40SABAHKERKENKALK projesine bende katılmıştım. videonun paylaşıldığı gün bende motive olup denemiştim. Fakat ne yazıkki 20 günden sonra devam edemedim. Gerçekten zor oldu benim için. Bunun olumsuzluğunu hâlâ yaşıyorum. Erken kalkmam gerekiyor ve erken kalkmalıyımda. Şu sıralar tekrar denemek istiyorum. inşaALLAH bu kez başarılı olurum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaallah bu sefer ulaşırsın hedefine :) Benimki de biraz aksadı bazı sebeplerden dolayı ama en azından önceden olduğu gibi işimin olmadığı günler saat 14'e kadar uyumuyorum :D

      Sil
  7. Ahh ben de çok muzdaribim şu dertten. Her yıl yapılacaklar listemin başında. Bu yıl ne güzel gidiyordum, sonra hooop bozuluverdi yine. Video'yu bir izliyim. Belki yine motive olurum.
    Planım 6'ydı benimde ama gözüm yemedi, 8'e çekmiştim onu. :) 6 olur belki yine. Bakalım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pes etmeden devam etmek lazım yaa, zor bir şey sonuçta. Öğlene kadar uyumak çok tatlı bir şey ama hayatı çok aksatıyor. Bir de bilmiyorum herkeste oluyor mu ama öğlene kadar uyumak sadece uyurken tatlı geliyor, uyanınca kendimi aşırı yorgun hissediyorum.
      Kararı uygulamakta başarılar! 6'yı da başarırsınız umarım :))

      Sil
    2. Ahh olmaz mı ya. Hem daha yorgun uyanılıyor, hem de inanılmaz bir moral bozukluğu. Günü kaçırmakta üstüne tuzu biberi oluyor :) Valla gaza geldim. Yarın başlıyorum :)

      Sil
  8. Ne kadar hoş bir şarkı, bu tür şarkıları genelde dinlemem ama sevmeye başladım, efendim :)
    İyi geldi, teşekkürler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenmenize sevindim efendim :))

      Sil