21 Kasım 2016 Pazartesi

Neler Mi Yaptım?

Kargaa, Kargaa
Gaak dee-di.
Aç şu bılooğa baak dee-di.
Açtım, baktım bı-looğa,
Şu Karga ne uu-ka-la.
(Tabii ki de saçma bir şarkıya sansür uygulayarak yayınlayacağım. Kimmiş de Karga'ya budala diyorlarmış onlar?!)

Selam Sevgili Okur,

Bloğa girmeyeli nereden baksan 5 gün olmuş. O arada neler yaptım? Piyüüüvv anlatsam günler sürer anlatması. Burdaysan zaten okumaya hazırsın demek ki. Peki madem, başlıyorum: Matematik sınavım ve duygu buhranlarım vardı. Bak takvime şimdi, 26 Kasım 2016 Cumartesi yazıyor. Kusura bakma, çok vaktini aldım. Her zaman bu kadar dolu olmuyor insanın hayatı işte. Tamam, bir daha bu kadar ayrıntılı yazmam, çok ayrıntıya girdim diye bu kadar uzadı laf :/
Neyse efendim, uğrayacağım tekrardan. Şarkı bırakıp kaçıyorum ben :)


Sevgiler
Kız

6 yorum:

  1. Şarkıya bayıldım bu hali daha güzel :) ayrıca gifte çok iyiyiymiş :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum bu şarkıyı :))
      Değil mi :D

      Sil
  2. Giriş çok iyiydi :D
    Bülent Ortaçgil'i burada dinlemek çok iyi geldi, efendim :)

    YanıtlaSil
  3. bu gifleri nerden buluyorsun acaba ;)

    5 gün sonra güzel bi girişle geri dönmen güzel ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternette denk geliyor genelde. Gördükçe dosyada stokluyorum ben de :D
      Dönmek güzel :))

      Sil