27 Kasım 2016 Pazar

Şipşak, Hızlı Yazılar: Gümlüğümsü #2

Yer çekimi olmayan bir boşlukta parende atıyormuş gibi hissediyorum kendimi.
Şikayet etmekten yoruldum. Boş kaldıkça hobi olarak şikayet eder olmuşum çünkü. Hoş bir şey değil bu. Hayattan keyif alıyorum aslında ama bu keyif almanın sürekli olmasını istemek mi çok büyük bir beklenti acaba? Bilmiyorum.
Bir şeylere ilgim ölüyor sonra tekrar canlanıyor ve sonra tekrar ölüyor. Nedenini sorma, henüz bilmiyorum ama araştırıyorum.

Kimseyle konuşamıyorum. Ya konuşmaya hiç girişmiyorum ya da tam giriştiğimde karşıdaki konuşmayı erken bitiriyor. "Yahu daha konuşacağım vardı, nereye gidiyorsun?!" diye sitem etmek, karşıdakine bunu söylemek yerine susmayı tercih etmemse ayrı bir mazoşistlik işareti çünkü deli gibi sitem etmek isterken içimde tutunca biriken sitem melankoliye dönüşüyor :D Yok yahu her zaman da dönüşmüyor, bazen isyan ederek atıyorum birikenleri içimden.
(Sorunum ne benim?)
Bu yazı melankolik bir ruh halinin yazısı değil Okurcum, yalnızca şuan ne yapacağını bilemeyen bir Kız'ın aklından geçenler.
Aynı sorgulamayarak kabul eden dindarlar gibi sorgulamayarak kabul eden bilim insanlarının varlığının farkına varmış bulunmaktayım bu arada. Geçenlerde evrim hakkında bir seminere katıldım, konuşma yapan hocalardan birine sorduğum soruya yeterli bir cevap alamadım maalesef. Kabuller üzerinden bilim yapmak çok da mantıksal gelmiyor bana. Evrimi inkar etmiyorum ama tamamen kavramadan da kabul etmek istemiyorum. Şimdilik mantıksal yanları da var mantıksız yanları da. Araştırmak lazım azizim, kestirip atmakla olacak işler değil bunlar. Bu arada bilimde kabuller demişken, bilimsel olarak doğru olarak bilinen pek çok şeyin aslında kabullere dayandığını biliyor muydun? Evet, öyle ama şöyle de bir durum var ki dünya ve hatta evren sürekli değişim halinde. Bu sebeple bu günün kabulü yarın bizi işin içinden çıkaramayabilir de.
Sorular sorular işte Okurcum. Hayat bundan ibaret değil mi zati?(Bir soru daha :) )
Ah, bu şarkıya bayılıyorum *-* Yeni telefon zil sesimle tanış Okurcum :))
Sevgiler
Kız

4 yorum:

  1. çok soru soruyon seeeen :) ay zil sesi çok yüksek çalınca insan yerinden zıplar vallaaaa ama şeker şarkııı çizgi film şarkısı de miii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meraklıyım ondan :D
      İlk telefon çalışımda ödüm kopunca değiştirdim mecburen yaa :D Normal dinleyeceğim sadece :D
      Ben de umutlanmıştım öyledir diye ama sadece şarkı maalesef. Herhangi bir yapıma ait değil :(

      Sil
  2. Biliyordum. Ve bunu bilmek garip bir şekilde içimi rahatlatıyor. Düşünsenize bir teori ortaya atılıyor, bir sabah kalkıyoruz, tüm o uzun beyaz saçlı bilim adamlarının söyledikleri, genellemeleri, kabulleri, ne varsa hepsi çöpe gitmiş. Harika! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazense insanı çıldırtacak derecede sinir bozucu olabiliyor da :D Aynı anda hem iyi hem de kötü sonuçlar doğurabilicek bir durum :D

      Sil