12 Kasım 2016 Cumartesi

Vakit Yok!(Mu Acaba?)

Yapılacaklar uğruna ertelenen istekler, sürekli vakitsizlikten yakınan bir birey. Çalışılması gereken derslerden dolayı sürekli olarak isteklerimi erteliyorum, mesela resim çizmek, Japonca çalışmak, kitap okumak, anime ve dizi izlemek istiyorum. Şarkı, makale ya da daha doğrusu ingilizce herhangi bir şeyi tercüme etmek istiyorum. Duyduğum Çin lokantasındaki yemekleri denemek istiyorum. En çok da yazı yazmak istiyorum. Saat kısıtlaması olmadan bu saydıklarımdan birisini doyasıya yapmak istiyorum. Ama ya çalışacak dersim olmasaydı? Ya sınırsızca vaktim olsaydı? Yine de bütün bu isteklerim var olacak mıydı? Pek sanmıyorum. Zaten ben değil miydim asıl zevkli olanın yoğunluk arasında vakit ayırıp istekleri yapmak olduğunu söyleyen. Doğru söylemişim. Tamam o zaman, bunu uygulamaya geçelim. Gereklilikler arasına istediğim ve eğlendiğim uğraşları da sıkıştırayım. Bakalım ne kadarını yapabileceğim.

Not: Memlekete gittiğimden dolayı erken kalkma kararıma tam anlamıyla uyamadım ama şimdi yurda döndüğüme göre artık bu kararımın karşısında bir engel kalmadı. Niyetim; sabahları 6’da kalkıp yapmaktan hoşlandığım şeylere vakit ayırmak :)


Kararımı hemen uygulamaya geçeyim dedim ve sevdiğim bir karikatüristin bir çalışmasını çevirdim. Çeviri konusunda iddialı değilim, zaten bu yüzden çeviri yapmak istiyorum, kendimi geliştirmek istiyorum bu konuda.

Sevgiler
Kız

13 yorum:

  1. Vakit olayı benim de derdim, sabah kalkıyorum kendime gelene kadar akşam oluyor. :( Tabi bu senin durumla alakasız. :) Karikatür hoş çeviri olmuş. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahsettiğin durum benim için de kısmen geçerli aslında :D Bazı günler de bu sebeple vakitsiz oluyorum :D
      Beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. Hayaller gerçekleşiyor ;) bazen bahanelere sığınıyoruz vakit Yok istesek neler varda ...
    çok güzel bir fikir olmuş sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ya vakit garip bir kavram. Buluyoruz bulmasına da bulduğumuzda vakit çabuk geçiyor. Gerçi ders gibi şeyler için bahane zaman değil isteksizlik. Yapmak istediğim o kadar şey var ama gereksiz her şeyle uğraşmaktan sırası gelmiyor. Kendimiz erteliyoruz sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım aklımıza geldiği anda bahanelere sığınmamıza zaman tanımadan işe girişmemiz gerekiyor. Yoksa bahaneden çok bir şey yok valla :D

      Sil
  4. Benim de vakit sıkıntım oluyor hep ama fark ettim ki zamanım bol olduğunda daha az şey yapıyorum. Sanırım insan yoğunlukta daha rahat sıkıştırıyor araya istediklerini. Neden böyle acaba? :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakit darken ve zaten bir şeylerle uğraşmak için enerji biriktirmeye çalışıyorken istekleri de aradan çıkarılım diyoruz sanırım. Sonuçta vakit bolken enerji biriktirmek gibi bir zorunluluğumuz yok :D

      Sil
  5. ay hadi yaparsın hepsini yaaaa kim tutar seniiii :) o tatlı da muzlu muhallebi, istanbulda sirkecide hafız mustafa tatlıcısı, bak benim instada da var o tatlıcı. bir de güllü muhallebi çıkmış onu yapcam, pakmaya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım Deep yaa :D
      Yorumunu görür görmez internetten baktım, amanın nasıl bir tatlıcı orası! Kesinlikle gitmem lazım :D
      Tadı güzel olursa söyle de ben de yapayım, yoksa abur cubur yemekten şişeceğim bir gün :D

      Sil
  6. Sabahları erken kalkıyorum. Ben de sizin gibi düşünüyorum bu konuda, kim bilir belki ben de 6'da kalkarım günün birinde sevdiğim şeylere vakit ayırmak için :)

    Çeviri konusunda başarılar ve kolaylıklar, efendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemenizi tavsiye ederim :)
      Teşekkür ederim efendim :)

      Sil