11 Aralık 2016 Pazar

Geçen Her Saat

Bitmiyor içimdeki sonbahar
Hatta şiddetleniyor kışla.
Başım ağrıyor,
Üşüyorum.

Yoruldum sürekli bir şeyleri özlemekten
Ve de aramaktan ne uğruna yaşadığımı.
Sürekli bir bocalama hali
Beraberinde sorumlulukların.
Çözülecek bir şeyler biz çabaladıkça.
Keşke şu belirsizlik kemirmese tüm umutları.

Her yorulduğumda bakışlarım yöneliyor
Benim için şu hayatı yaşanabilir kılan tek şeye, 
Göğün maviliğine.

(Benim gözümden görün istedim göğü bir de. Ne zaman ona baksam diğer her şey kararıyor, adeta yok oluyor gözümde.)


Sevgiler
Kız

18 yorum:

  1. Geçişlerin mevsimidir hazan,
    barındırsa da yapraklarda turuncunun tonunu
    siniştir her bir dalına yazın tomurcukluğu
    bu nedenle güneş kadar sarı görürüm yaprakları
    ufalanırken rüzgârla birlikte,
    sarmalanır on binlerce parçaya bölünmüş hâlde çevreye
    dilerim gönlünde konmuş güz birazda olsa taşır yazın güneşi
    eritir hiddetlenmiş kışın ayazını Totoro'm
    Kalbinden geçenlere, kalemine sağlık.
    Fotoğraf harika, sanırsın bulutlardan döşek yapmışlar gökyüzüne. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım. İyi dileğin için sağol :)

      Gökyüzünün görünen en alt kısmına bak bir de fotoğrafta. Herhangi bir animeden kesit gibi görünmüyor mu :)

      Sil

    2. Kesinlikle. Yalnız bir an düşündüm sen söyleyince. Acaba gerçek mi değil mi diye.
      Bir an için, anime ile gerçekliğin iç içe geçtiği bir dünya oldukça hoş geldi. ^^

      Sil
  2. çok güzel anlatmışsın..kalemin dert görmesin..

    Ayrıca benden bi istekte bulunmuştun.. şu anda blogumda mevcut ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :)

      Yorumumu yaptım zaten bloğuna ama buradan da teşekkür ederim :) İnanılmaz mutlu ettin beni :)

      Sil
  3. Aslında sonbahar güzeldi, efendim. Serinliği, kısa yağmurları, grisi... Ama artık o da yok, malum küresel ısınma... :)
    Belirsizliğin umutları kemirmesi... Ne güzel anlatıyor hayatımı bu kelimeler bilemezsiniz. Belirsizlik... Ne korkunç, stresli ve kasvetli bir kelime. Bu kelimeden nefret ediyorum. Keşke, keşke kemirmese umutlarımızı. Ama umut son deminde...

    Kaleminize sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben de severdim o bahsettiğiniz sonbaharları ama insan yıprandığında gri bulutlu ve soğuk hava işini kolaylaştırmıyor hiç maalesef.

      Belirsizlik kemirse de umut hep var olacak, var olmalı. Yoksa yaşayamayız, ölürüz efendim.

      Sağolun.

      Sil
    2. Hakkınız var, yıpranmış olmak sonbaharı ya da başka herhangi bir mevsimin güzelliklerini silip götürüyor maalesef...
      Siz de sağolun, efendim :)

      Sil
  4. Nede güzel yazmışsın , yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Merhaba :) Blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Seni de bloguma beklerim www.nurundelidolublogu.tk ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgelmişsiniz :)
      Uğradım bile ^^

      Sil
  6. ah ahhhh geçen saatler.....
    bu arada ben de blogumda yılın kitabını seçiyoruz, sen de yorum yaparsan mutlu olur sevinirim :))

    YanıtlaSil
  7. çok güzel yazmışsın nefis valla nefis ve foto da öyle bi de haklısın iyi ki mavi gök var ve mavi deniz var işte her yuer mavi de miiii neyse kiii :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,

    Acaba sadece göğün maviliği mi yoksa bulutlar da etkili mi diğer her şeyin kararmasında ve yok olmasında... Bulutlar olmayınca ne kadar yalnız gökyüzü ve en çok beyazla yakışıyor mavilikler...

    Güzel günler diliyorum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Kamerayı gökyüzüne odaklayınca diğer her şey karanlık görünüyor ve tam olarak benim nasıl hissettiğimi yansıtıyor.
      Kesinlikle gökyüzü en çok da bulutlarla güzel :)

      Ben de size güzel günler diliyorum ^^

      Sil