7 Ocak 2017 Cumartesi

Ben Mi Kalkayım Yoksa Çayı Sen Demleyecek Misin?


Yazmak ya da yazmamak işte bütün mesele bu.(mu acaba?)

Selam Sevgili Okur,

Şu aralar bir türlü elim klavyeye gitmiyordu. Çeşitli sebeplerim var kendimce ama en önemli sebebim, yazmış olmak için yazmamak. Sırf yazı paylaşmış olmak için yazmaktan haz etmiyorum, kendimi ve okuyanları oyalıyormuşum gibi hissediyorum. Dönüp dönüp aynı iç daralmalarımı, başaramadığım-beceremediğim için çektiğim sıkıntıları, her ne olursa olsun tekrar ayağa kalkmak için kendimi umutlandırma çabalarımı zaten yazıyorum arada sırada ama sürekli bunlar hakkında yazmak da keyif vermiyor, muhtemelen okuması da keyif vermeyecektir. Buraya yazınca da fazla rahatlayamayacağımı hissettiğimde de yazmıyorum; insan bazen kendi kendine halletmeli sorunlarını, çünkü ancak o zaman olgunlaşır ve kendinde değişimlere gidebilir bana göre.

Hayat iyi, hoş, güzel. Yani en azından ben öyle görmeye çalışıyorum. Olan büyük sıkıntılar da var ama insan ne olursa olsun yaşamaktan pes etmemeli, bildiğimiz tek şansımız bu hayatlarımız çünkü.

Final haftam bitmek üzere. Notlarım uçurumlardan artan ivmelerle yuvarlanıyor. Adaptasyon sürecinin beni bu kadar etkileyeceğini hiç düşünmemiştim. Çoğunlukla azalmış olmakla birlikte halen bazı sorunlar yaşıyorum. Bunlar da hallolacak bir şekilde. Yalnız, hiç kendimi bu kadar duygusal görmemiştim. Şuan toplandım tabi pek çok açıdan ama resmen bazen.. kendime inanamıyorum işte bazen.

Blog okuyamamak çok rahatsız etti beni yine bu dönem. Okumak ve yorum bırakmayı çok sevsem de normalde, elimde değil, olmayınca olmuyor. Söz vermemekle beraber ara ara uğramaya çalışacağım bloglarınıza. Kendime görev yükler gibi "her gün şu kadar blog oku" demek istemiyorum çünkü ne zaman bir hobiyi dayatsam, o hobiden soğuyorum ve blog'dan soğumayı istemiyorum.

Bu yazıyı belki bir dönüş yazısı belki de halen buraları bırakmadığımı bildirmek için yazmış olabilirim, emin değilim. Ama ölmedim, yaşıyorum :D


Sevgiler
Kız

8 yorum:

  1. bekliyoruz yazılarını o halde. bu da hoşgeldin yorumu olsun o halde :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,

    Okuyunca yazıyı, yazının karamsar mı iyimser mi olduğunu ayıramadım. Bir ince çizginin üstünde yürüyor gibiyim; dilerim "iyimser" bir yazıdır ve iyi olacaktır.

    Güzel günler diliyorum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Tam da o arada aslında :D

      İyi günler :)

      Sil
  3. Sınavlarında başarılar diliyorum , kesinlikle blog konusunda zorlamamalısın kendini , bende öyleyim bazen uzun zamandır girmedim hadi bişiler yaz dediğimde olmuyor , içinden gelmeli insanın .. kendini çok özletmeden gel emi . Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Öyle değil mi :)
      Buralardayım inşaallah :)
      Sevgiler ^^

      Sil
  4. siz yeter ki kalkmayın, bizler çayı demleriz arkadaşım :)
    uzun zamandır aynı sıkıntıları yaşıyorum en azından blog yazmak ve okumak adına: bi nebze anlayabiliyorum desem hata etmiş olmam sanırım.
    ama atlatmışsın zaten sen gördüğüm kadarıyla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi kendime cebelleşiyorum bu sorunla, atlatmışımdır belki de :)

      Şöyle demlisinden bir çay olacaktı şimdi :))

      Sil