14 Şubat 2017 Salı

Ergenden Olgun, Yetişkinden Toy, Yaşıtlarından Hallice


Normal nedir? Olması gereken? Topluma uygun? Tüm bunların belli bir çizgisi var mı?
Kendini sınırları aşan, çiğneyen olarak tanımlayanlar ya da tanımlayacak gibi davrananlar bile bir selam vermeyi, soru sormayı yanlış anlayabiliyor.
Garip karşılanmamak için yaptığım hareketler yanlış anlaşılıyor, ortama ayak uydurmak için yaptığım hareketler garip karşılanıyor.

En mantıklısı ne biliyor musun? Kendin olmak. O zaman hareket ve sözlerinden emin olur ve kabul görmeyecek olsan bile kendi doğalını yaşarsın. Zaten ne zaman kabul görmek için çabalasam saçmaladım, yalancı gibi göründüm. Diyorum ya, en iyisi kendin olmak.

İnsanları gözlemlemek, farklı davranışları kısa süreli de olsa taklit etmek kötü değil(belli bir yere kadar tabii.). Öğrenmeyi sağlıyor insanın kendi özünde olanın doğru olduğunu ve insanların bu durumu kabullenmeleri gerektiğini. Kabullenmezlerse de bu onların sorunu.


Sevgiler
Karga

10 yorum:

  1. Merhaba,

    Başkalarının değerlendirmelerinin doğruluğundan emin olmak zor... Ama insan kendi gibi olursa(kalırsa) en azından kendinden emin olur ve bu da çok şeydir aslında...

    Güzel günler diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Tam olarak düşündüğüm bu idi :)

      Ben de size :)

      Sil
  2. Ne güzel anlatmışsınız çağımızın en büyük sorunlarından birini. Aslında anormalliğimizi, tüm saçmalamalarımızı önce biz kabullenmeliyiz ki diğer insanlar da kabullensin. Yoksa zaten kimse normal değil. Sadece öyle görünmeye çalışıyorlar. :)

    YanıtlaSil
  3. Ya ben ergenden küçük , yetişkinden yaşlıyım :D yaşıtlarımdan da , bak bunu bilmiyorum ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yanlışlıkta bir iş var desene :D

      Sil
  4. İnsan iyisiyle kötüsüyle önce kendini kabul etmeli ve sevmeli biz kendimize ne kadar değer verirsek karşı taraftan da o değeri görürüz ha bazen ne yaparsan yap eleştirenler ve çekemeyenler olacaktır ama onlara da çok aldırış etmemek gerekiyor
    İnsan ne olursa olsun kendi olmalı yoksa bir süre sonra bulunduğu kabın şeklini alıyor ve bir süre sonra kendinden soğuyor
    Öyle işte yobo :D

    YanıtlaSil