7 Şubat 2017 Salı

Şipşak, Hızlı Yazılar: Ciddiyetsizliğin 50 Tonu

"Önüne gelen akıl veriyor lan." (Eski bir Karga atasözü)

*Ciddiyetsiz bir yazıyla karşı karşıyasın dememe bilmem gerek var mı Okurcum?*

Melankoliden kurtulmanın türlü yollarını arıyordum ki kendimi bir anda ciddiyetsiz bir şekilde nasihat dinlerken buldum. Hahah

Göya haftada yalnızca 1 kez blog yazacaktım ve hafta sonu vakit buldukça yorum cevaplayıp blog okuyacaktım. Peh! Yorumlara cevap vereceğim efendim ama diğer konularda ne kadar istikrarlı olabileceğim konusunda tahmin yürütmek istemiyorum. Şayet yaparsam, şuan burayı takla atarak terk edebilirim ama yaklaşık 6 aydır hiç spor yapmadığımı hesaba katarsak takla atmayı gözüm yemez sanırım...

Melankoliden kurtulmak. Hom... Öncelikle yaptığım şey telefonumdaki ayıla bayıla dinlediğim histerik şarkıları silmek oldu. Sonra da gelsin Taylor Swift'den şek it oflar, Demi Lovato'dan ay reli dont kerler. *Cıstak cıstak yapan salak bir Karga hayal edebilirsin burada*(Ya da dilersen aşağıdaki gibi bir Kız da hayal edebilirsin ama bir süre Karga olarak takılacağım haber edeyim)

Günlerden Salı. Ders programı tıklım tıkış hazırladım ama bir şekilde heyecanlıyım, bu dönem daha iyi geçecek gibi hissediyorum(Dün böyle hissetmiyordu). Ne kadar bazı dengesizler mal mal konuşsa da mesela bir tanesi kalkıp dese ki "homm conom son joponyodo çoloşmok ostoyorson omo orodo kodonlor hor goroloyo, torkoyodon folon botor." Ben de boş boş baktım suratına, 2 dakika önce "caponyada insanlar çok serbest" diyordu bu hoca?! Lafa "Kötülemek, umudunu kırmak gibi olmasın ama" diye başlayınca benim şartel attıydı ki zaten, cereyanlar falan gitti, beyne veri iletemedim ben o arada. Japonya'da insanlar kibar ama iki yüzlüymüş, kadınlara "sen evinde otur çalışma" muamelesi yapılıyormuş. İyi de insanların olduğu her yerde böyle saçma sapan şeyler olur, arkadan entrika çevirmeler mi dersin, kıro beyinli üniversite mezunları mı dersin, ohooo. Zati ben Japonya'da kalıcı da olmak istemiyorum ki, adamlar ilerlemiş demi baya bir bizden öteler sonuçta. İki bir şey öğrenip ülkeye faydamız olsun istiyoruz. SÖO VATS YÖR PIRABLIM SENSEİ?

Melankoliden kurtuluş için müzik acayip etkili deneyin derim, bir de böyle bikbikçileri de dinlemeyin efendim. Birileri her zaman "yapamazsın" "ÖMKÖNSÖZ" diyecek ama nedir Karga(olmazsa da Kız) severlerin hayat felsefesi(evet bu aralar ego dopingledim bir de biraz) "Zoru hemen yaparız, imkansız biraz zaman alır."



Sevgiler
Karga

4 yorum:

  1. Japonya'ya gitmek benimde hayallerimden bir tanesidir. Her milletin kötü yanı olur, faydalı yanlarını alıp faydalanmak önemli. Japonya'da bir kaç ay yaşayıp birazcık kültürlerini almayı isterim, ama canım ülkemi her yönüyle yine de başka memleketlere değişmem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, objektif bakmak lazım duruma. Adam ne yaşadıysa Japonya'da artık :D
      Benim için de aynı şey geçerli. Yurt dışına gidip görüp geri dönmek. Maksat vizyonumuz genişlesin :)

      Sil
  2. yaaa çok eğlendim bu yazıyı okurken ama :D
    bir de şarkı buldum! *yay!* bu arada yazının ortasında Japonya seyahati hakkındakini okurken koca bir UMARIM dedim, gidip görmek istediğim yerlerden bir tanesi de Japonya olduğundan. ondaaan; umarım bir gün kendini Japonya'ya giden uçakta bulursun Totoro'm. bol, bol gezip fotoğraf çeker, gönlünce düşlediğin yolculuğu yaparsın. ^^
    not: şu yazıyı göndermek için parçanın bitmesini bekledim. favorim klibin sonunda ki amcamız oldu. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlenmene sevindim :D

      Umarım :) Aynı şekilde, dilerim ki sen de gidersin Japonya'ya :))

      Heheh, ben de çok seviyorum o son kısmı :D

      Sil