12 Şubat 2017 Pazar

Şipşak, Hızlı Yazılar: Zekalı Geri

Sürekli tekerrür halindeki hayat  biraz kabak tadı vermedi mi? Neden sürekli dönüp dolaşıp aynı sıkıntılar hatta bazen level atlamışlarıyla karşılaşıyorum?
Neden? 
Sonra da kendime dönüyorum, bu çektiğin de sıkıntı mı, ne acıları olanlar var?(Artık derdimi başkalarına anlatmadığım için gudubetliği kendi kendime yapar oldum.) Evet, bu çektiklerim sıkıntı. Kusura bakma daha kötü şekilde kapaklanamadım yere, daha pis belalara bulaşamadım. Elimden gelen bu.
Ablamdan nefret ettiğimi bilmem kaçıncı defa söylememe gerek var mı bilmiyorum. Tam bu nefretim yatışmıştı, tam onu affedebilir konuma gelmiştim ki seneler önce başımıza bulaştırdığı bela yine geldi buldu bizi. Bir haftadır tek başıma bu belayla uğraştım. Sonunda sıkıntıyı aileme açtığımda babam tarafından "gerizekalı" ilan edildim. Evet Okurcum, bu gün seninle Gerizekalı olarak konuşuyorum. Ablam lohusa olmasaydı var ya öyle bir patlayacaktım ki ona. Lanet olsun ki bunu da sadece buraya yazabiliyorum. Anneme de sitem ettim, gitti o anlattı her şeyi babama sanki çok gerekiyormuş gibi.

Şu hayatta en çok kıymet verdiğim şey ailem ama en çok da onunla sınanıyorum. Kıymetliler listesinde değişiklik falan mı yapmak gerek acaba?

Dostum,
Bu dünyaya yalnız gelmişiz yalnız gideceğiz.
Yargılanmadan bir dinleyenimiz var mı ki yanımıza alabileceğimiz.
Boşuna tüketmiyorum artık nefesimi anlatmak için düşüncelerimi, hislerimi,
Kelimeler yetmiyor, anlatamıyorum kendimi.
Toplayacağım düşüncelerimi 
Ve öylece terk edeceğim bu soluk mavi noktayı.


Sevgiler
Karga

4 yorum:

  1. Önerim: Düşüncelerini anlatmaya devam etmenizdir. iyi de gidiyor; görüldüğü üzere.
    Hoşça ve mutluca kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki anlattığım miktarı ayarlarsam devam edebilirim :)
      Sağolun, siz de.

      Sil
  2. Ben öneride falan bulunmayacağım dışarıdan konuşmak çok kolay oluyor çünkü. Yaşam koçluğu taslar gibi, şöyle mücadele etmelisin sabırlı olmalısın vs. Çok sıkıyor beni bunlar. Sadece seni anladığımı bilmeni isterim o kadar.
    Her şeyi kontrol altında tutamıyoruz hayatımızda ne yazık ki! Bir bakmışsın olayın ortasında baş karaktersin. Geçiyo ama bee. Ama öyle ama böyle en sonunda geçiyo.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Çıplak Yazar. İnan ki anlaşıldığımı duymak, tavsiye duymaktan daha iyi hissettiriyor bazen :)

      Öyle ya da böyle.. :)

      Sil