18 Mart 2017 Cumartesi

Ay Em Nat Efreyd

(Ay em nat efreyd = I'm not afraid = Korkmuyorum)
İki haftadır yoğun bir şekilde ders çalışıyorum ama sanki çalışmaya çalışıyormuşum gibi hissediyorum sadece. İki haftadır üç vizem vardı toplamda, bir tanesine girdim geçtiğimiz hafta içi ve rezaletti. Halbuki günlerce o vizeye çalıştım. Aynı hafta içi bilgisayar dersinden mini sınav olduk ve öğrencilik hayatım boyunca aldığım en düşük notumu da almış oldum. Şuanda da laboratuvar raporumu yazmaya çalışıyorum, onu bitirince de pazartesi günkü dersimin vizesine çalışmaya başlayacağım.

Kendimi hoş hissetmiyorum Okur'cum çünkü ders çalışmaya ya da önemli işlerimi yapmaya başladığımda zaman kavramım değişiveriyor. Zaman sanki avucumdaki suymuş da ben onu ne kadar sıkı tutmaya çalışırsam o kadar hızlı elimden akıyormuş gibi hissediyorum. Ayrıca ne kadar ders çalışırsam çalışayım başarılı olamayacakmış gibi hissediyorum. Aslında işin gerçeği öyle değil biliyorum, çalışmayan bir şey kazanamaz biliyorum. Bu histen kurtulmam gerek sadece, bir de zamanımı daha iyi kullanmayı öğrenmem.


Sevgiler
Kız

8 yorum:

  1. Sınav haflarına çalıştığım dönemler bittiğinde "ee şimdi ne yapayım?" durumlarına girerdim. Hepsi geçip gidiyor. Ya sabır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bir de o durum yok mu, gerçekten insanı çok gıcık ediyor :D
      Aynen öyle, ya sabır :)

      Sil
  2. Biz öğrencilerin sanırım en büyük imtihanı bu dersler. Ben üniversiteye girmek için ders çalışıyorum siz üniversitenin bitmesi için :) Umarım başarılı olursunuz .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üniversitede hoca olacaksan ya da araştırmacı olacaksan da ders çalışacaksın bir de :D Bazen üniversiteyi bırakıp koca bekleme hayalleri kurdurabiliyor bu ama sonra içimdeki feminist köşede tozlanan süpürgesiyle "Sakın haaa" diyerek beni dürtüyor :D

      Sil
  3. Merhaba,

    Yaşamın her dönemi kendine göre farklı düzenleri gerektiriyor. Bundan önce okuduğum bir blogda mezun olmak üzere olan birinin gelecek kaygıları vardı. Anın kaygılarını kırabildikten sonra sanırım başarılı olmak biraz daha kolay. Bazen kendi kendimize zorluyoruz.

    Güzel günler diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      İşin sırrı da bu sanırım: kaygılarda boğulmamak.

      Güzel günler efendim :)

      Sil