1 Mart 2017 Çarşamba

Ucu Açık Cümleler ve Sorular


"İleriye bakarak yaşamınızın noktalarını birleştiremezsiniz, o noktaları ancak geriye baktığınızda birleştirebilirsiniz. Bu yüzden noktaların gelecekte bir biçimde birleşeceğine inanmanız şimdiden gerekir. Bir şeylere inanmak, güvenmek zorundasınız."
- Steve Jobs

Sosyal mevzular serisine yeni bir yazı ekleme niyetindeyken daha kişisel bir şeyler doldu bir anda zihnime. Zihnimi bir makine gibi yönetebilseydim hedeflediğim konu hakkında yazardım ama şuan ne yazacağımı bile unuttum...

Aşırı duygusalım şu aralar. Fazla kahve tüketmekten dolayı da vücudum dengesizleşti sanırım biraz, hatta bugün abarttım ve normalin iki katı kahve içtim, şuan titriyorum. Ağlamak istiyor ve titriyorum. Aynı anda kahkaha da atabilirim.

Gerçekten ciddi soruyorum, Allah'ım ne zaman bitecek bu duygu dalgalanmaları? İçimden bir ses "hiçbir zaman" diye fısıldıyor ama elimdeki bir tomar iyi niyetle susturuyorum onu.

Sorunlar her zaman var, artık gülecek şeyler bulmak için sorunların bitmesini beklemeyi bıraktım. Mesela ağlayacak gibi hissederken havanın güzel olmasına sevinebiliyorum.

Özgüven. Çok güçlü bir kelime. Kendime güvenimi sağlamlaştırmak için gerçekten çabalıyorum ama ne zaman birisinden iltifat alıyorum o zaman dengem iyice şaşıyor. İltifat duymaya alışık değil benim bünyem, altında hep bir bit yeniği ararken buluyorum kendimi böyle durumlarda.

Koşmak çok iyi hissettiriyor. Gerçekten. Kendimi çok özgür hissediyorum, dertsiz ve mutlu. Kalp atışlarımı alnımda hissetmek hem garip hem de güzel.

Hem duygusal hem de fiziksel anlamda yalnız olduğumda kargaları duyduğumu söylemiş miydim? Bu aralar çeneleri çok düştü de. Yalnızlığı sevmediğimden değil de belki biraz anlaşılmak istediğimden, çözüm bulmak için çaldığım kapılardan elim boş dönmekten yorulduğumdan falan hani. İnsanlara duygularımı anlatmak için uğraşmıyorum da artık pek, zaten ben anlatırken dinlemiyorlar ya da konuyu değiştiriyorlar. Zaten herkes çok dertli, onların dertleri benimkileri döver.
KALP KIRIKLIĞI ZİHİN KARIŞIKLIĞINA GÜZEL BİR KROŞE YAPTI AMA ZİHİN KARIŞIKLIĞI BUNU BLOKE ETTİ. KALP KIRIKLIĞI SERİ DAVRANDI, ATTIĞI APARKATLA ZİHİN KARIŞIKLIĞINI NAKAVT ETTİ VE MAÇI BİTİRDİEĞ!!! 30 MAÇTA 29 GALİBİYETİ OLAN KALP KIRIKLIĞI GALİBİYETİNİ 30'A YÜKSELTTİEĞ!!


Sevgiler
Karga

2 yorum:

  1. senin de yapın bu işte ya napcan yani kötü bişi diil belki okul bitip işe girince azalır duygusallığın o da belki yanii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında her zaman bu kadar duygusal değilim biliyor musun Deep. Bloğumda genelde bu yanım var belki ama normal hayatta bu duygusal yanım çok da belli olmuyor.
      Belki geçer tabii bazen yaşadığım aşırı duygusallıklar. Belki de bu bir kusur değildir. Bilemedim :D

      Sil