19 Mayıs 2017 Cuma

Şipşak, Hızlı Yazılar: Just Broken

Bir süreliğine de olsa biliyorum sandım; onun aklından geçenleri, nasıl biri olduğunu. Yanılmışım, gereğinden fazla beklentiye girmişim ve aslında aklımda yarattığım kişiyi sevmişim.

Göz göre göre yanılmışım...

Başka biriyle tanıştım bu arada, "date" gibi saçma bir amaçla. Başından itibaren mantıksız olduğunu bilmeme rağmen gittim. Olmadı tabii ki, çünkü karşıdakini tanımaktan daha çok elimdeki belli kriterlerin varlığını sınadım ve tutmadı haliyle.

Buradan özür diliyorum sevgili Utangaç Bey'den. Klişe olacak ama sorun sende değil gerçekten de bende..

Ismarlama sevgi de sevgili de olmuyor, en azından benim için. İnsanlar öylesine nasıl birileriyle çıkabiliyor anlamıyorum, benim midem almıyor. Hatta şuan epeyce bulanıyor.

Akışa bırakmak gerekiyor.


Yoruldum.

Genelleme yapmaktan da, insanlarla konuşmaktan da, yaşamaktan da.

Yorgunluk tadında, bıkkınlık aromalı bir top hayat, çıtır gerginlikli külah üstünde.

"Yaklaşan yeni yaşınıza ithafen hayatınızın üzerine biraz 20 yaş kırıntısı ister misiniz hanımefendi?


Sevgiler
Kargalı Kızlı

6 yorum:

  1. Merhaba! :)

    Bu gülücüklü kısmı bir süredir her yazdığım yorumda kullanıyorum. Bir yerden sonra sıradanlaşıyor; ama burada ihtiyaç var sanki. Ruhu üzmemek lazım... Aslında pek çok kez akılda yaratılan kişi sevilmez mi? Gerçeğin ısmarlaması olmuyor; her ne olursa olsun. Yoksa zaten "öylesine" oluyor ve yer yer mide bulandırıyor. Yaşamaktan yorulmak olur mu hiç? Yaşamak ne büyük mucize; değerini bilmek lazım. Bir de beğendiğim bir kısmı alıntı yapayım: "Yorgunluk tadında, bıkkınlık aromalı bir top hayat, çıtır gerginlikli külah üstünde." Etkileyici bir cümle.

    Güzel günler dilerim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)

      Yorumunuz o kadar iyi geldi ki. Teşekkür ederim.

      Günlerinizin hepsi çok güzel olsun :)

      Sil
  2. "Yoruldum. Genelleme yapmaktan da, insanlarla konuşmaktan da, yaşamaktan da"...
    Bu cümlede kendimi okudum gibi hissediyorum.
    Ancak eğer dondurma varsa işin içinde, iki top ısmarlayın kendinize, hayatın üstüne umut iyi gider! :)

    YanıtlaSil
  3. bu date işleri karışık zor işler aman aman yaa :) bi de herşey yolunda mıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mantıklı bir iş de değil pek zaten :D
      Yolunda yolunda :))

      Sil