15 Haziran 2017 Perşembe

Şipşak, Hızlı Yazılar: Her Şeye Rağmen

Şaka maka yazmayalı neredeyse 3 hafta olmuş. Özledim buraları :)
Ne yaptığımdan kısaca bahsedersem, finallerin hırçın sularıyla boğuştum, o sıradaysa öyle bir anime, müzik, dizi ve duygu fırtınası vardı ki gerçekten bir an içinden çıkamayacağımı sandım ama işte buradayım. Sapasağlam bir gazi! Şuan ise evdeyim, müzik dinliyorum, anime izliyorum, kitap okuyorum, araya da biraz spor, diyet ve ders ekledim. Misler gibiyim, belki uzun süre bu kadar geniş vaktimin olacağı bir yaz daha yaşayamayacağımdan dolayı biraz da keyfini çıkarmaya çalışıyor olabilirim. Eh tabii neredeyse soluksuz 2 sene de atlattım. Üff, işte oturdum burada hak ettiğimi açıklamaya çalışıyorum Okur'cum, anladın sen :D

****

Aslında pek de sıradışı olmayan bir mesaj verip gideceğim bugün, uzun uzadıya Sosyal Mevzular yazıları yazma hevesiyle doluyum bu sebeple mesaj ve tespitlerimi şipşak yazılarla tüketme niyetinde değilim :)

Hayatı sev olur mu Okurcum, çünkü sandığından daha kısa ve hızlı. Öyle her şeye kolayca sinirlenme, boş ver bir şey de planladığın gibi gitmesin, hatta art arda sarpa da sarabilir işin gücün, hayatın. Ne yap biliyor musun, yaşadıklarını otur ve düşün, dert ettiklerini de tabii. Eminim gülünç ayrıntıları, kıl payı kurtulmaları sen de fark edeceksin. Kaosun içine sevdiğin ayrıntıları serpiştir mesela. Kaçırdığın uçağından dolayı tren beklerken otur kitap oku, uzun zamandır ertelediğin telefon görüşmelerini yap aklında yer eden o kişilerle, insanları uzun uzun izle, mesela Türkçe'yi çok az bildiği için gişe görevlileriyle iletişim kurmakta sıkıntı çeken turist ve ona yardım eden genci. Hayat pembe değil ama siyah da değil, rengarenk. Çıkar tek renk camlı gözlüklerini ve incelemeye koyul, öğrenecek çok şey var.

Son zamanlardaki favori animemden bir şarkı :)

Yalnız geceler hayatlarımızı doldurmaya başlıyor
(Kanashi yoru ga bokura wo tsutsumu)
Ama hala, hala hayallerimiz var
(Keredomo bokura mada mada yume wo miteiru)
Tüm ihtiyacımız olan bu.
(Sore dake de juubun sa)


Sevgiler
Karga ve Kız

6 yorum:

  1. Şu son paragrafı okurken gözümde amerikan güzeli filminin son sahnesi canlandı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu okuduktan hemen sonra gidip izledim o son sahneyi ve hem beğendim hem de içim burkuldu. İzlememe sebep olduğun için teşekkürler :)

      Sil